کد خبر: ۲۵۶۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

کشدار شدن جدایی مهرداد پولادی از پرسپولیس

مساله جدایی مهرداد پولادی از پرسپولیس حسابی کشدار شده و با گذشت سه هفته از آغاز رقابت‌های لیگ برتر، هنوز وضعیت دفاع چپ سرخپوشان مشخص نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مساله جدایی مهرداد پولادی از پرسپولیس حسابی کشدار شده و با گذشت سه هفته از آغاز رقابت‌های لیگ برتر، هنوز وضعیت دفاع چپ سرخپوشان مشخص نیست. پولادی که فصلی توام با مصدومیت را در پرسپولیس پشت سر گذاشته بود، در جام جهانی به مهره فیکس تیم ملی در سمت چپ خط دفاعی تبدیل شد و یکی از بهترین بازیکنان ایران هم لقب گرفت. عملکرد فوق‌العاده او مقابل نیجریه و آرژانتین این گمان را به وجود آورد که پس از جام جهانی، این بازیکن مطمئنا یکی از لژیونرهای فوتبال ایران خواهد شد.

اما باشگاه پرسپولیس با جدایی این بازیکن مخالفت و اعلام کرد تنها در صورتی که سود خوبی به باشگاه برسد اجازه خروج این بازیکن را می‌دهد. اما پولادی متمم قراردادی را رو کرد که در آن قرارداد دو ساله‌اش تبدیل به قراردادی یکساله شده بود. همین باعث شد او برگ برنده را در دست داشته باشد و حاضر نشود در تمرینات پرسپولیس شرکت کند اما با استعلامی که قرمزپوشان از سازمان لیگ گرفتند، آنها متمم قرارداد پولادی را قبول نکردند و این شد که پرسپولیسی‌ها درخواست کردند این بازیکن به تمرینات تیم شان اضافه شود.

دیروز اما اکثر رسانه‌های ورزشی به جدایی قطعی پولادی از پرسپولیس اشاره کردند. او که به دنبال یک پیشنهاد خوب بود حالا گفته می‌شود در همین اطراف خلیج فارس به فوتبالش ادامه خواهد داد و خبری از ترانسفرش به اروپا نخواهد بود. همین خبر، واکنش مسوولان پرسپولیس را به همراه داشته. خواجه وند، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این خبر گفت: موضع ما در قبال پولادی همان موضع گذشته است. پولادی با ما قرارداد دارد و بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود. در خصوص امضای قرارداد با تیم قطری هم هیچ‌چیز به ما اعلام نشده، چون ما باید به این بازیکن رضایتنامه بدهیم. به همین خاطر منتظر بازگشت مهرداد پولادی سر تمرینات در روزهای آینده هستیم چون او بازیکن باشگاه است و طبق مدارکی که داریم باید در تمرینات شرکت کند. حالا دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده و فقط امیدوارم این موضوع در این شرایط دردسرساز نشود. طبق قرارداد و مدارکی که در باشگاه وجود دارد او بازیکن پرسپولیس است»

پولادی عزم خود را برای جدایی جزم کرده. او می‌خواهد لژیونر شود، حتی در همین حوالی و بازی برای تیمی قطری. سازمان لیگ هم در این قضیه، طرف باشگاه پرسپولیس را می‌گیرد. از نظر مسوولان سازمان لیگ، پولادی با پرسپولیس قرارداد دارد و نمی‌تواند پیراهن تیم دیگری را بدون صدور رضایتنامه بر تن کند. مصطفی شهبازی، مسوول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد مدت باقیمانده از قرارداد مهرداد پولادی با پرسپولیس و حضور او در لیگ قطر، آن هم بدون دریافت رضایتنامه گفت: «از نظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران، مهرداد پولادی با پرسپولیس قرارداد دارد، بازیکن این تیم است و برای رفتن به هر تیم دیگری باید از این باشگاه رضایتنامه بگیرد. پولادی باید رضایت پرسپولیس را جلب کند تا در ادامه بتواند از طریق TMS به لیگ دیگری برود، در غیر این صورت نمی‌تواند غیر از پرسپولیس جای دیگری برود.»

باید دید در روزهای آینده وضعیت دفاع چپ پرسپولیس چه خواهد شد و این بازیکن آینده فوتبالش را چگونه رقم خواهد زد اما چیزی که مسلم است اینکه او در صورت تصمیم به خروج از پرسپولیس دردسرهای زیادی را پیش رو خواهد داشت. البته در صورت اینکه پولادی مجبور به ماندن شود هم چندان مورد استقبال دایی و هواداران قرار نخواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین