کد خبر: ۲۵۷۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

ظریف: پیشرفت دفاعی ایران به هیچ کشوری اجازه طمع به مرزهایش را نمی‌دهد

وزیر امور خارجه با اشاره به زبانزد بودن ایرانیان در مقاومت و ایستادگی گفت: پیشرفت‌های دفاعی به هیچ کشوری اجازه طمع و نفوذ به مرزهای ایران را نمی‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه ۳۱ مرداد ماه روز صنعت دفاعی به همراه معاونان وزارت امور خارجه و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور از بخش‌های مختلف صنایع دفاعی وزارت دفاع بازدید کردند.

در جریان این بازدید که سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز حضور داشت، ظریف ضمن تمجید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های روز افزون صنایع دفاعی کشور در سال‌های اخیر گفت: برای هر ایرانی میزان پیشرفت، خودباوری و توان علمی و فنی کشور افتخارآفرین است و بحمدالله حوزه دفاعی و صنایع ما نه تنها برای دفاع کشور بلکه برای پیشرفت صنایع مختلف نیز فعالیت‌های عظیم و قابل توجهی را انجام داده است.

وزیر امور خارجه با اشاره به زبانزد بودن ایرانیان در مقاومت و ایستادگی افزود: ملت بزرگ ما با دارا بودن توان سخت‌افزاری عظیم این اطمینان را در خود تقویت کرده‌اند که به هیچ کشوری اجازه طمع و نفوذ به مرزهای ایران را ندهند و همچنین از این توان برای پیشرفت و توسعه فناوری تمامی حوزه‌های کشور مخصوصا فناوری‌های نوین بهره گیرند.

به گزارش مهر، ظریف در پایان با تقدیر از فعالان عرصه صنعت دفاعی کشور تصریح کرد: این فعالیت‌ها به طور قطع تداوم رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دفاع مقدس است و مردم شریف ایران نیز همواره سپاسگزار و مدیون تلاش‌های این انسان‌های شریف هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین