کد خبر: ۲۵۸۱۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

رگبار و رعد و برق در 8 استان کشور

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در برخی از استان‌های کشور طی دو روز آینده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر روز شنبه در پاره ای نقاط استان هرمزگان، جنوب استان فارس، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. همچنین در روز یکشنبه وقوع رگبار و رعد و برق در استان های مازندران، گلستان، بوشهر و هرمزگان و رگبارهای پراکنده در ارتفاعات مرکزی زاگرس، سمنان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی پیش بینی می شود. در روز دوشنبه نیز بارش ها با شدت کمتر از روز قبل از آن عمدتا در استان های مازندران، غرب فارس، هرمزگان و احتمالا آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز غربی رخ خواهد داد.

وی با بیان این که روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال وقوع گردوخاک در شمال استان سیستان و بلوچستان بویژه در منطقه زابل پیش بینی می شود، افزود: نیمه شرقی خلیج فارس در روز یکشنبه مواج می شود و این وضعیت به تدریج نواحی مرکزی آن را نیز در بر می گیرد. در روز دوشنبه نیز غالبا نواحی مرکزی خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود .

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس، آسمان تهران در روز یکشنبه صاف در بعدازظهر رشدابر در ارتفاعات با احتمال بارش پراکنده همراه خواهد بود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 23و 35 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز دوشنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری دربعدازظهر رشد ابردرارتفاعات پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز 24و 35درجه سانتیگراد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین