کد خبر: ۲۵۸۳۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹

بازی «پایداری»‌ها برای انشقاق در فراکسیون رقیب

بازی رسانه‌ای برای ایجاد انشقاق در فراکسیون رهروان ولایت آغاز شده است. بازیگردان این موج رسانه‌ای خبرگزاری مهر است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این رسانه به نقل از منبع آگاه خبر داده که علی مطهری مشغول راه‌اندازی هیات موسس فراکسیون اعتدال است و از برخی اسامی از جمله سیدهادی حسینی و علیرضا محجوب، مسعود پزشکیان، علیرضا نوری و مجید منصوری در همراهی با مطهری خبر داده است.

اما هادی حسینی در گفت‌و‌گو با «آفتاب» تاکید دارد که این خبر بیشتر برای سودبردن جناح تندرو در مجلس انتشار یافته و صحت ندارد چرا که نه من و نه شخص آقای مطهری بنا نداریم نسبت به تاسیس فراکسیون اعتدال مجلس اقدام کنیم. وحدت میان اصولگرایان میانه و اصلاح طلبان حاضر در مجلس باید تقویت شده و این بازی ها جواب نخواهد داد.

البته امروز کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت در واکنش به خبر تشکیل فراکسیون اعتدال گفت: «اگر عده ای علاقه مند هستند فراکسیونی جدید تشکیل دهند خب تشکیل دهند، اما آیا مشکل تعامل مجلس و دولت با ایجاد فراکسیون جدید حل می شود؟» و همین سخن او مورد سوء برداشت برخی رسانه ها قرار گرفته و به جریان سازی ها دامن زده است.

غلامرضا نوری قزلجه نیز تاکید دارد که خبر منتشر شده در خبرگزاری مهر شایعه است و هیچ انشعابی در  فراکسیون رهروان اتفاق نیافتاده و این خبر تنها بازی سیاسی فراکسیون رقیب بوده و حفظ وحدت در فراکسیون رهروان یک اولویت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین