کد خبر: ۲۵۸۶۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵

15 فقره وام قرض‌الحسنه به والدین فرزندان با نام «رضا» اهدا می‌شود

مدیرعامل بانک قوامین کهگیلویه و بویراحمد گفت: 15 فقره وام قرض‌الحسنه به والدین فرزندان با نام رضا اهدا می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش فارس، مهرداد علیزاده امشب در جمع خبرنگاران به همکاری و تعامل بانک قوامین با ادارات و سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: تعامل خوبی با فرهنگ و ارشاد استان در برگزاری جشنواره‌ها داریم.

مدیرعامل بانک قوامین کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جشنواره دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه (س) تا امام رضا (ع) در استان برگزار می‌شود، گفت: نهایت همکاری خود را در برگزاری جشنواره‌های دهه کرامت با مجموعه فرهنگ و ارشاد می‌کنیم.

علیزاده با تاکید بر اینکه آمادگی کامل برای برگزاری جشنواره‌های مختلف در سطح استان را داریم، گفت: با نهادها و ارگان‌هایی که همکاری می‌کنیم بسته‌های فرهنگی به شرکت‌کنندگان به منظور معرفی و خدمات بانک ارائه می‌شود.

این مسئول به هدایای بانک قوامین در برگزاری جشنواره «شیرخوارگان رضوی» اشاره کرد و گفت: این بانک قریب به 15 فقره وام یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه به فرزندانی که نام‌ آنها رضاست، اهدا می‌شود.

علیزاده تصریح کرد: والدین می‌توانند با شرکت در این جشنواره اسامی فرزندان خود با نام رضا که از ابتدای مردادماه تا شهریورماه جاری به دنیا آمده باشند بنا به استعلام اداره فرهنگ و ارشاد استان، وام قرض‌الحسنه یک میلیون‌ تومانی به قید قرعه اهدا می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری جشنواره ملی خلیج فارس همکاری خوبی با اداره کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد داشتیم، گفت: جایزه 132 اثر برتر جشنواره متیل خلیج‌فارس را بانک قوامین متقبل شد.

مدیرعامل بانک قوامین کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بسته‌های فرهنگی زیادی به ارزش 30 میلیون ریال در جشنواره متیل خلیج فارس توزیع شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930604001792#sthash.SwWMMOsB.dpuf

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین