کد خبر: ۲۵۸۷۲۰
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
برای حضور در لیگ جهانی؛

تیم‌های کارته ایران راهی ژاپن شدند

تیم‌های ملی کاراته مردان و بانوان کشورمان برای حضور در پنجمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی راهی ژاپن شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر،  پنجمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی موسوم به کاراته وان طی روزهای 8 و 9 شهریور ماه به میزبانی ژاپن در اوکیناوا برگزار می شود که تیم ملی مردان و زنان کشورمان برای حضور در این دوره از رقابتها بامداد امروز چهارشنبه تهران را به مقصد دوحه ترک کرد. این تیم پس از توقفی کوتاه راهی توکیو شده و از آنجا به "هاتاوا " می رود و بعد از یک شب استراحت به اوکیناوا خواهد رفت.
 
تیم ملی کاراته ایران که برای حضور در بازیهای آسیایی آماده می شود با  امیر مهدی زاده، حسین سمندر، سعید حسنی پور، بهمن عسگری، ذبیح اله پورشیب، علی فداکار، سجاد گنج زاده و ایمان سنچولی در بخش مردان و فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، پگاه زنگنه، حمیده عباسعلی و نسرین دوستی در بخش مردان روی تاتامی لیگ جهانی حاضر می شود.
 
هدایت تیم بانوان بر عهده فریبا بداغی و تیم مردان بر عهده شهرام هروی و حسین روحانی هدایت خواهد بود. طبق برنامه شنبه هشتم شهریور ماه در اولین روز این رقابتها امیرمهدیزاده و حسین سمندر در بخش مردان ، نسیرن دوستی در بخش بانوان به میدان می روند و  سایر کاراته کاها نیز روز یکشنبه مبارزات خود را برگزار می کنند.
 
جواد سلیمی رئیس کمیته داوران فدراسیون به عنوان داور و علیرضا سمندر رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست تیم اعزامی را همراهی خواهند کرد.  
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین