کد خبر: ۲۵۸۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷

افزایش آگاهی مردم از حوزه فناوریهای نوین هدف نمایشگاه دوم

نماینده سندیکای تولیدکنندگان تجهیزات فناوری اطلاعات ایران گفت:با توجه به اینکه بخش نرم افزار و سخت افزار در کشور به طور دائم در حال تغییر و تحول است ، در این دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال شاهد عرضه محصولات جدید در حوزه فناوری اطلاعات خواهیم بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب-سرویس علم و فناوری: برخوردار در گفتگو با ستاد خبری دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال هدف از برگزاری این نمایشگاه را اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم از حوزه فناوری های نوین دانست.

وی در ادامه  این مطلب گفت:هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی محصولات و کارایی آنها به مردم است و اینکه بتوانیم در این زمینه فرهنگ سازی کرده و اطلاعات مردم را به روزکنیم.

وی با بیان اینکه در گذشته این نمایشگاه توسط دولت برگزار می شد اما از سال گذشته کار اجرایی این نمایشگاه بر عهده بخش خصوصی قرار گرفته است،گفت: دولت در این دوره کار سیاستگذاری ونظارت بر اجرای نمایشگاه را بر عهده دارد.امیدواریم این همکاری و تبادل اطلاعات به بخش خصوصی کمک کند تا بتوانند قوی تر از گذشته عمل کند. 

وی درباره استقبال مردم از این نمایشگاه گفت: با حمایت دولت و اطلاع رسانی دقیق برگزارکنندگان این دوره از  نمایشگاه و همچنین به روز بودن محصولات و کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ، امیدواریم شاهد استقبال خوب مردم باشیم.

وی در پایان گفت:با توجه به اینکه  فناوری های نوین در زندگی افراد جامعه تاثیر دارند بهتر است چنین نمایشگاه هایی چندین بار در سال برگزار شود و در کنار آن شاهد برگزاری این نمایشگاه در مراکز استان ها نیز باشیم تا بتوانیم سطح آگاهی مردم را در این حوزه افزایش دهیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین