کد خبر: ۲۵۹۰۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳

آخرین وضعیت از ویروس کرونا در کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه کرونا ویروس به خوبی در کرمان کنترل شده استف گفت: پیش از امسال، 22.5 میلیارد تومان بدهی دارویی داشتیم که اکنون این بدهی به 16 و نیم میلیارد تومان رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، دکتر«علی‌اکبر حق‌دوست» صبح امروز(جمعه هفتم شهریورماه) در مراسم افتتاحیه بخش سی.سی.یو مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر کرمان به فعالیت‌های شبانه‌روزی وزیر بهداشت، معاونان وی و به تبع آن فعالیت مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان‌ها در رابطه با اجرا شدن برنامه‌ی تحول نظام سلامت و دیگر برنامه‌های وزارتخانه اشاره کرد.

وی ادامه داد: با اجراشدن برنامه‌ی تحول نظام سلامت حجم کار بسیار زیاد است بعنوان مثال برای اجراشدن بسته هتلینگ این برنامه، تنها در بیمارستان شهید باهنر کرمان، 560 میلیون تومان هزینه شده است.

حق‌دوست گفت: در زمانی که باید بسته‌های برنامه‌ی تحول نظام سلامت را اجرا می‌کردیم بروز بیماری کرونا ویروس در کرمان از مشکلاتی بود که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با روبرو شدند و خوشبختانه با درایت و مدیریت مناسب موفق شدیم این بیماری در کرمان کنترل شود بدون اینکه جنبه امنیتی یافت.

وی ادامه داد: ادعای این سخنم بازدید تیمی از سازمان جهانی بهداشت در چهارم و پنجم شهریورماه از کرمان بود که بیان کردند، کرونا ویروس به خوبی کنترل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به پرداخت بدهی‌های این دانشگاه گفت: در بدو ورود به این مسئولیت، دانشگاه کرمان 112 میلیارد تومان بدهی داشت که اکنون 20 میلیارد تومان این بدهی‌ها پرداخت شده است.

حق‌دوست با اشاره به دیدار دولت‌مردان با رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در این دیدار رهبر انقلاب از اجرای برنامه‌ی تحول نظام سلامت تقدیر کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین