کد خبر: ۲۵۹۱۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹

کرانچار: « حق وردی » نوار پیروزی‌های تیم ما را پاره کرد

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: « تورج حق وردی » داور تیمش در هفته گذشته لیگ برتر باشگاههای کشور با اشتباهات خود مانع پیروزی این تیم شد و نوار پیروزی های این تیم را پاره کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تورج حق وردی داور دیدار تیمهای فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان بود که یکشنبه گذشته در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و به تساوی یک بر یک دو تیم انجامید.

زلاتکو کرانچار معتقد است یکی از مهمترین اشتباهات حق وردی در این دیدار آن بود که در دقیقه چهار، خطای مهدی بدرلو هافبک تیم فولاد روی بازیکنان سپاهان را به درستی تشخیص نداد و سپاهان را از کسب یک ضربه پنالتی محروم کرد. 

به گزارش ایرنا، کرانچار جمعه شب پس از تساوی مجدد تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته ششم لیگ برتر باشگاههای کشور گفت: در این دیدار تیم ما مرتکب اشتباه نشد بلکه به دلیل کمبود بازیکن نتوانستیم پیروز شویم. 

وی افزود: مقابل ذوب آهن، هفت بازیکن اصلی و هماهنگ خود را به دلیل مصدومیت، محرومیت و جدایی از این تیم برای پیوستن به لیگ های خارجی در اختیار نداشتیم و بازیکنان جوان را جایگزین آنها کرده بودیم . 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بازیکنان جوان ما فعل خواستن را در این دیدار صرف کردند و من از کیفیت بازی آنها رضایت کامل دارم. 

وی اظهار کرد: همه چیز عالی پیش می رفت و بازیکنان جوان ما با حمایت بازیکنان باتجربه بازی خوبی انجام دادند تا اینکه متاسفانه به دلیل یک اشتباه، گل خوردیم. 

کرانچار با بیان اینکه « ساختار تیم فوتبال سپاهان در این دیدار، جوان بود» ، افزود: همواره بازی در شهرآورد حساسیت خاص خود را دارد و موجب وارد شدن فشار روانی به بازیکنان می شود اما این موضوع تاثیری بر بازیکنان جوان ما نداشت و آنها بخوبی نشان دادند که جایگزین خوبی برای بازیکنان باتجربه هستند. 

وی افزود: ابتکار عمل را در دست داشتیم و می توانستیم پیروز این دیدار شویم اما حریف در نیمه دوم موفق به شانس گل شد و ما امتیاز کامل این دیدار را از دست دادیم. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره رفتار محمدرضا خلعتبری که پس از گل سپاهان، شماره هفت را به تماشاگران ذوب آهن نشان داد، گفت: هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم و در لحظه ای که گل خوردیم همه حواس ما درگیر این موضوع بود. 

وی افزود: اگر چنین اقدامی از سوی خلعتبری انجام شده باشد، تذکر دریافت خواهد کرد و این موضوعی است که باید کمیته انضباطی باشگاه به آن رسیدگی کند. 

کرانچار از ملوان انزلی به عنوان حریف بعدی تیمش نام برد و تصریح کرد: در دیدار آینده محکوم به شکست ملوان هستیم . 

شهرآورد فوتبال اصفهان جمعه شب در هفته ششم لیگ برتر باشگاههای کشور بین تیم های ذوب آهن و سپاهان برگزار شد و با نتیجه یک بر یک در ورزشگاه فولاد شهر پایان یافت. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین