کد خبر: ۲۵۹۴۲۶
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

وضعیت‌ آیت‌الله‌ کنی‌ از زبان‌ آیت‌الله‌ شاهرودی

نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری گفت: الحمد‌لله وضعیت جسمی آیت‌الله مهدوی‌کنی مناسب است و گروه پزشکی خوبی برنامه‌های سلامت ایشان را کنترل کرده و مواظبت می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله سید‌محمود هاشمی شاهرودی نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری امروز یکشنبه با حضور در بیمارستان قلب شهید رجایی از آیت‌الله مهدوی کنی عیادت کرده و با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت: الحمدا‌لله وضعیت جسمی ایشان مناسب است. گروه پزشکی خوبی برنامه‌های سلامت ایشان را کنترل کرده و مواظبت می‌کنند.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه در جریان درمان داروهای متنوع و جدیدی استفاده می‌شود گفت: داروها اثر خوبی داشته و در این روند از داروهای سنتی نیز استفاده می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی کنی نسبت به دوران بستری در بیمارستان بهمن بهبودی یافته‌اند، خاطرنشان کرد: در طول دو سه ماه گذشته به طور مثال عطسه نمی‌کردند اما در این چند روز اخیر به عطسه افتاده‌اند و همین مسئله نشان دهنده حرکت سلول‌های مغزی است. چشم خود را باز می‌کند و نسبت به صحبت‌ها عکس‌العمل نشان می‌دهد و امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و از ایشان که از ذخایر روحانیت و انقلاب هستند بتوانیم استفاده کنیم.

نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سابقه آشنایی خود با آیت‌الله مهدوی کنی، بیان داشت: از اوایل انقلاب در سال 58 که به ایران آمدم خدمت‌شان رسیدم و از اول آشنایی امتیازات و صفات شایسته‌ای داشتند.

هاشمی شاهرودی اضافه کرد: در آن زمان هم بنده جوان بودم و هم ایشان و در همان ایام در یکی از جلسات روحانیون آشنا شدیم و نسبت به بنده اظهار‌ لطف کردند و با مسئولیت‌های متنوعی که داشتیم ارتباط‌مان ادامه یافت.

وی با تاکید بر اینکه آیت‌الله مهدوی کنی استقامت و ایمان و اعتقاد خاصی نسبت به انقلاب و رهبری و نظام دارند، گفت: اعتدالی که در فکر و بینش سیاسی ایشان وجود دارد از امتیازاتی بوده که دارد.

هاشمی شاهرودی بر همین اساس افزود: هم در دوران نهضت و هم در دوران انقلاب در هر جایی که قرار گرفته‌اند موفق بوده‌‌اند و امیدواریم انشاءالله خداوند طول عمر و سلامتی به ایشان عطا کند.

ادامه دارد...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین