کد خبر: ۲۵۹۹۱۲
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹

لاریجانی از تاسیسات بندر بوشهر بازدید کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین برنامه کاری خود در سفر به بوشهر از تاسیسات بندر بوشهر بازدید کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی لاریجانی صبح امروز پس از مراسم استقبال در بوشهر راهی بندر بوشهر شد و مورد استقبال مسئولان و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر قرار گرفت.

در این بازدید که نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس استاندار و معاونان استانداری لاریجانی را همراهی می‌کردند رئیس مجلس از بخش‌های مختلف بندر بوشهر از جمله برج مراقبت، اسکله‌ها، تخلیه و بارگیری بازدید کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر نیز در حاشیه این بازدیدها با تشریح فعالیت‌های بندر بوشهر گفت: بندر بوشهر جزو بنادر  تاریخی و مهم کشور که ظرفیت 7 میلیون تن تخلیه و بارگیری کالا را دارد.

محمد راستاد افزود: زیرساخت‌های بندر بوشهر دوبرابر توسعه یافته و در حال حاضر ظرفیت تخلیه و بارگیری در این بندر 7 میلیون تن است.

وی خاطرنشان کرد: در 5 ماهه امسال دو میلیون و 300 هزار تن کالا در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده که افزایش 21 درصدی را نشان می‌دهد ضمن اینکه در بخش کانتینری ظرفیت تخلیه و بارگیری 103 هزار PEU بوده است.

به گزارش فارس، راستاد اضافه کرد: مجتمع بندری نگین از طرح‌های توسعه‌ای بندر بوشهر است که یک پایانه کانتینری مواد مایع خواهد داشت ضمن اینکه مجتمع بندری نگین تا 400 هکتار قابل توسعه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین