کد خبر: ۲۶۱۴۹۱
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵

2 پیروزی ارزشمند نوروزی و مهدی‌زاده

نوروزی و مهدی زاده در مسابقه‌های جهانی کشتی فرنگی موفق شدند در ادامه پیروزی های خود کشتی‌گیران قزاقستان و آلمان را شکست دهند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بهنام مهدی‌زاده کشتی‌گیر وزن 130 کیلوگرم تیم ملی فرنگی ایران در دور دوم مقابل نورماخان تینالیف دارنده سه مدال برنز مسابقه‌های جهانی و قهرمان بازی‌های آسیایی در سال 2010 از قزاقستان به روی تشک رفت و در پایان موفق شد یک بر صفر به برتری دست یابد.

مهدی‌زاه در دور اول مقابل الکساندر چرنتسکی از اوکراین 3 بر یک پیروز شده بود.

در رقابتهای وزن 66 کیلوگرم نیز امید نوروزی در دور سوم مقابل فرانک استابلر نفر سوم سال 2013 جهان و قهرمان اروپا در سال 2012 از آلمان به روی تشک رفت و در پایان 4 بر 3 به برتری دست یافت.

امید نوروزی در دور اول استراحت کرد و در دور دوم نیز مقابل کاستاویلا از ایتالیا مقتدرانه با نتیجه 8 بر صفر پیروز شده بود.

به گزارش ایسنا، حبیب‌الله اخلاقی ملی‌پوش وزن 80 کیلوگرم ایران دیگر کشتی گیر ایران در روز دوم مسابقات بود که موفق شد در دور نخست سه بر دو عظمت کاستوبایف از قزاقستان را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.وی در این مرحله مقابل نیکولاس وارکاس از یونان قرار گرفت و در پایان موفق شد حریف خود را با حساب 5 بر صفر شکست دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین