کد خبر: ۲۶۱۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

دیدار لاریجانی با هاشمی در مشهد

رئیس مجلس شورای اسلامی در مشهد با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مجلس شورای اسلامی در مشهد با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه سفر هاشمی رفسنجانی به مشهد مقدس ظهر دیروز  علی لاریجانی ، رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در محل اقامت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

 رئیس مجلس جهت شرکت درمراسم انتخاب  کتاب سال رضوی به مشهد سفر کرده بود. در این دیدار آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی حضور داشت ، درباره مسائل مهم سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.

هاشمی رفسنجانی در ادامه سفر به استان خراسان رضوی عصر دیروز از مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در شهر گلبهار بازدید کردند.

رئیس هیئت امنا و هیئت موئسس دانشگاه آزاد اسلامی در جمع دانشگاهیان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای مشهد، چناران و گلبهار، با ابراز خرسندی ار رونق مجدد این مجتمع دانشگاهی گفت : چه توجیهی داشت مسئولین گذشته در دوسال قبل این سرمایه ارزشمند علم و دانش کشور را به فروش گذاشته بودند؟!

آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از بازدید و شنیدن گزارشهای مسئولین برای آینده این مجتمع دانشگاهی گفت : اینجا شهرکی برای شرکت های مهم دانش محور خواهد بود تا طرح های مهم و پروژه های تحقیقاتی دانشجویان را که از مرحله پایلوت گذشتند، مهندسی و تجاری سازی کنند.
در آغاز این دیدار دکتر مهربانی رئیس مجتمع دانشگاهی گلبهار ، دکتر علمی نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی و آیت الله مروجی امام جمعه گلبهار ضمن ارائه گزارشی از اوضاع دانشگاهی و فرهنگی، اظهار امیدواری کردند.سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی منشا خیروبرکات شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین