کد خبر: ۲۶۲۹۹۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

بیانیه روابط‌عمومی وزارت ارشاد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس با انتشار بیانیه‌ای یاد و خاطره رشادت‌ها و جان‌بازی‌های رزمندگان را در دفاع از کشورمان گرامی داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در متن این پیام آمده است:

ملت ایران به برکت وحدت کلمه، هم در جنگ و هم در بسیج نیروها برای میدان های دفاع مقدس پیروز شد. مقام معظم رهبری

برای گشودن دیوان پرصلابت و آغشته به عطر ایثار و شهادت باید نیت تفرج خیر داشته باشیم تا در سفری پر راز به دستان نیاز خود چشم بدوزیم که چگونه از سرشک داغ هجران شقایق ها نمناک می شوند و آبشاری از یادواره ها و خاطرات شهدا می آفرینند.

هفته دفاع مقدس یعنی ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد هفته دفاع مقدس ظهور همدلی و ایثارگری است در دریای مواج تهدیدهای فراروی ایران اسلامی که همواره می بایست به فرصت های طلایی تبدیل شوند.

آری، در این روزهای خاطره­انگیز است که عطر خاک های سرزمین های آسمانی همچون شلمچه، فکه ، طلائیه و... بر مشام عشق، دل نوازی می کند.

و اینگونه ایران اسلامی بر قله افتخارات کهن خویش پلاک رشادت و مردانگی مردمش را با زنجیر نقره فامی از شهامت و شهادت می­آویزد که تا جاودانگی تاریخ تلالویی از غیرت و حمیت مردمان این مرزو بوم بر تارک جهان فانی چشم ها را خیره سازد.

 به راستی این روزها یادآور هشت سال رشادت و پایداری است که همچون گنجینه ای گرانبها و پرافتخار و سرمایه ای تمام ناشدنی در قلوب هر ایرانی خانه ای از وفاداری و افتخار دارد.

و اینک برماست که در پاسداشت و بهره جستن و انتقال ارزش های آن بدون ملاحظات جناحی و گروهی نهایت سعی و کوشش را داشته باشیم.

هفته دفاع مقدس آغازگر رویش تفکر «ما» بودن به جای «من» بودن است و این زلال ترین تعبیر، در سایه سار پرچم سه رنگ ایران اسلامی جلوه ای از «وحدت کلمه» در سخت ترین و بحرانی ترین شرایط را برایمان به ارمغان می آورد.

آری این هفته خجسته گرامی باد...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین