کد خبر: ۲۶۳۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
محمد حیدری خبر داد:

مشارکت سازمان سینمایی در برگزاری جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس

حیدری گفت: سازمان سینمایی به لحاظ مادی و معنوی مشارکت قابل توجهی در برگزاری جشنواره فیلم مقاومت داشت و مسئولان این رویداد سینمایی نیز از این مهم راضی بودند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: "محمد حیدری" در گفت‌وگو با سایت سازمان سینمایی با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت افزود: حمایت از این جشنواره که مزین به نام مقاومت و دفاع مقدس شده برای همه سازمان‌ها وظیفه است و سازمان سینمایی در این راستا کمک‌های شایانی به برپایی این رویداد سینمایی داشت. 

به گزارش آفتاب، وی یادآور شد: از نحوه حمایت معاونت سینمایی وقت در دوره‌های گذشته از جشنواره مقاومت اطلاعی ندارم اما در دوره سیزدهم سازمان سینمایی و شخص حجت‌الله ایوبی رییس این سازمان توجه ویژه‌ای به برگزاری جشنواره فیلم مقاومت داشتند. 

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم مقاومت توضیح داد: سازمان سینمایی به صورت مادی و معنوی از جشنواره فیلم مقاومت حمایت‌های شایانی داشت؛ همچنین به همت این سازمان و به رهبری آرش امینی مدیرکل بخش بین‌الملل سازمان، شاهد اجرای قطعات موسیقی دفاع مقدس و مقاومت بودیم که این مهم کار بسیار دشواری بود. 

حیدری با بیام اینکه سازمان سینمایی در قالب تفاهم‌نامه‌هایی از جشنواره فیلم مقاومت حمایت کرد ادامه داد: بخشی از این هزینه‌ها با همکاری موسسه رسانه‌های تصویری و بنیاد سینمایی فارابی تامین شده است. 

وی گفت: سازمان سینمایی به لحاظ مادی و معنوی مشارکت قابل توجهی در برگزاری جشنواره فیلم مقاومت داشت و مسئولان این رویداد سینمایی نیز از این مهم راضی بودند. 

مدیرعامل موزه سینما اظهار کرد: دفاع مقدس دوره‌ایی فراموش‌نشدنی در تاریخ کشورمان است و همه ما وظیفه داریم در قالب فعالیت‌های فرهنگی از جمله برگزاری جشنواره فیلم مقاومت، این دوران را گرامی بداریم.

سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس تا ۴ مهر برپا است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین