کد خبر: ۲۶۳۲۱۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

مکارم شیرازی: مساله کمبود آب در کشور بالاتر از هشدار است

آیت الله 'ناصر مکارم شیرازی' از مراجع تقلید گفت:مساله کمبود آب در کشور بالاتر از هشدار است و اگر صرفه جویی نشود، مشکلات زیادی برای مردم به وجود می آید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، وی روز چهارشنبه در ابتدای درس خارج فقه و اصول خود در مسجد اعظم قم افزود: اسلام ' اسراف ' را در همه چیز حرام کرده است.

وی اظهار کرد: اگر دستورات اسلام را رعایت کنیم، مشکلات مربوط به کمبود 'آب' نیز حل می شود، پیروی از دستورات اسلام، برای حفظ زندگی معنوی و مادی انسان ها کارساز است .

وی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما نیرومندترین ارتش، سپاه و بسیج خاورمیانه را به دنبال هشت سال دفاع مقدس به دست آوردیم.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: اگر به جنگ تحمیلی نمی رفتیم، شاید الان اینقدر نیرومند نبودیم و آثار این جنگ؛ نیروهای مسلح قوی با ابداعات گوناگون است. 

وی خاطر نشان کرد: امروز قدرتمند شده ایم و کسی جرات نمی کند بگوید گزینه نظامی روی میز است.

وی تاکید کرد: فداکاری ها و ایثارگری ها در هشت سال دوران دفاع مقدس باعث شد که چنین موقعیتی در دنیا پیدا کنیم و کسی جرات نکند با ما از گزینه نظامی روی میز صحبت کند. 

آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی نتیجه درخشانی داشت و مقاومت مردم سبب شد، نظام باقی بماند و دست دشمنان اسلام از آب و خاک مملکت قطع شود. 

وی با بیان اینکه جوانان بسیاری را در این جنگ تقدیم نظام کرده ایم، گفت: روحانیت بیش از همه گروه های دیگر شهید تقدیم انقلاب کرده و این موضوع افتخاری برای آنان است تا بدخواهان نگویند شما جوانان را به جبهه برده و خودتان به جبهه ها نرفته اید.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: این همه شهدای روحانی و حضور فعال روحانیت در جبهه های نبرد، دهان مخالفان را بست. 

وی با اشاره به حفظ دستاوردهای هشت دوران سال دفاع مقدس اظهار کرد: ما باید خون شهیدان را پاس بداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین