کد خبر: ۲۶۳۴۲۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۳

آلمان: مواضع ۱+۵ و ایران تاکنون به این اندازه نزدیک به هم نبوده است

وزیر امور خارجه آلمان ضمن ابراز خوشبینی نسبت به دستیابی به توافق هسته ای در مذاکرات آتی 1+5با ایران،گفت: مذاکرات تاکنون پیشرفت های خوبی داشته است و باید بگویم طی 10 سال گذشته مواضع و دیدگاه های طرفین تا به این اندازه به هم نزدیک نبوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: 'فرانک والتر اشتاین مایر' به عنوان رییس هیات نمایندگی آلمان به منظور شرکت در شصت و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است.

به گزارش خبرگزاری آلمان (د.پ.ا) اشتاین مایر روز پنجشنبه پس از شنیدن سخنان رییس جمهوری ایران در جمع سران کشورهای شرکت کننده در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در گفت و گویی ابراز امیدواری کرد که شاهد پیشرفت های بیشتری در مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 طی روزهای آینده باشد.

وزیر امور خارجه آلمان با اشاره به اظهارات رییس جمهوری ایران درخصوص مذاکرات هسته ای و استفاده طرفین از فرصت موجود برای دستیابی به توافق جامع هسته ای خاطرنشان کرد:ما نسبت به دستیابی به پیشرفت های بیشتر در مذاکرات آینده خوشبین هستیم .

اشتاین مایر با بیان اینکه شاهد پیشرفت های خوبی درمذاکرات انجام شده تاکنون بوده ایم، اظهار داشت:دیدگاه ها و مواضع طرفین مذاکره کننده با ایران طی 10 سال گذشته تا به این اندازه به هم نزدیک نبوده است.

وی در عین حال یادآور شد:البته هنوز اختلافاتی وجود دارد و ما به آن نقطه نرسیده ایم که انتظار رسیدن به یک راه حل نهایی قریب الوقوع را داشته باشیم .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین