کد خبر: ۲۶۳۴۵۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵

قیمت آپارتمان در جنوب تهران +جدول

فایل‌های خرید و فروش مناطق جنوبی تهران را که بررسی کنیم، بیشتر به آپارتمان‌هایی با متراژ کوچک برخورد می‌کنیم. بیشتر محله‌های این منطقه را بافت‌های فرسوده تشکیل داده و خانه‌های نوسازی شده در صورتی که زمین‌هایشان را تجمیع نکرده باشند، متراژ‌هایی بین 40 تا 50 متر دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در این منطقه برخی از آپارتمان‌ها زیر متری یک میلیون تومان قیمت دارند و میانگین قیمت در این مناطق متری 2 میلیون و 500 هزار تومان است.

براساس گزارش های، واحدی 74 متری، طبقه سوم با انباری و بالکن در محله مشیریه متری 3 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و در بزرگراه محلاتی، خیابان پاسدار گمنام واحدی 33 متری در طبقه سوم با پارکینگ به قیمت کل 110 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین آپارتمانی 65 متری  در خانی‌آباد متری 2 میلیون و415 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. در وحدت اسلامی نیز واحدی 34 متری و سه ساله در طبقه دوم 89 میلیون تومان قیمت‌گذاری کلی شده است و در رسالت - مجیدیه واحدی 33 متری و یک خوابه با انباری 127 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بالاترین قیمت آپارتمان در مناطق جنوبی پایتخت متعلق به آپارتمانی 100 متری در اتوبان آزادگان است که متری 4 میلیون  تومان برای فروش گذاشته شده است. این آپارتمان 15 ساله دارای سونا، جکوزی و استخر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین