کد خبر: ۲۶۳۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
ایمن‌آبادی: تماس‌های تهدید آمیز ادامه دارد

برخی می‌خواهند اسم‌شان از گزارش تفحص بنیاد شهید خارج شود

برخی فشارها از همین حالا شروع شده و چهره هایی که نگران خوانده شدن نام شان در صحن علنی مجلس اند، با هر طرفندی بنا دارند از خوانده شدن نام شان در گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید ممانعت به عمل بیاورند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با اعلام این خبر گفت: «متاسفانه تماس‌های تهدیدآمیز از همان ابتدای فعالیت کار کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید آغاز شد و کماکان ادامه دارد. پرونده تفحص از بنیاد شهید به مراحل نهایی رسیده و در همین حال شاهد برخی تماس‌های مشکوک از سوی برخی افراد به واسطه هستیم که می‌خواهند به دلایلی اسم شان در گزارش خوانده نشود اما کمیته تفحص زیر بار هیچکدام از این درخواست ها نخواهد رفت چرا که ارایه بند بند گزارش بدون هیچ ایراد و اشکالی عین حق الناس است و باید به درستی ادا شود. نمی‌شود عده ای در یک دوره سیاسی هر چه خواستند انجام داده باشند و حالا هم برای از بین بردن نام و نشان شان تلاش کنند.»

به گزارش آفتاب، او به مراحل نهایی جمع‌بندی گزارش اشاره کرد و افزود: «گزارش در حال نهایی شدن است و خوشبختانه به مراحل خوبی هم رسیده‌ایم و تقریبا گزارش جامعی تدوین شده که در قالب سندی افتخارآمیز برای مجلس نهم و کمیته تحقیق و تفحص باقی خواهد ماند.»

جعفرزاده از همان ابتدای جمع‌آوری اطلاعات درباره بنیاد شهید به برخی تماس‌های مشکوک و تهدیدها و گاهی هم پیشنهادهای شبه رشوه خبر داده بود.

علاوه بر او مهناز بهمنی، دیگر نماینده عضو این کمیته در همان ابتدای شروع کار کمیته تفحص از بنیاد شهید، از پیامک‌ها و تماس‌های تهدید آمیز خبر داده بود.

گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به آخر کار نزدیک می‌شود و باید دید آیا تمام بخش‌ها و مستندات به دست آمده در این گزارش قرائت خواهد شد یا نه. چندی پیش زمزمه‌هایی از احتمال حذف برخی از بندهای گزارش و عدم قرائت آن در صحن علنی مجلس مطرح بود که امیر خجسته، رییس کمیته تحقیق و تفحص آن را رد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
0
5
... سازمانهای پولساز که باید پولشان در اختیار مردم قرار گیرد هیچ حساب و کتابی ندارند و کسی هم کاری به کارشان ندارد تا انتخابات ودوباره می رود تا انتخابات بعد !!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین