کد خبر: ۲۶۴۰۷۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰
انتقال ریحانه جباری به زندان رجایی شهر صحت ندارد

حکم اعدام ریحانه جباری فردا اجرا نمی‌شود

یک منبع مطلع خبر انتقال ریحانه جباری به زندان رجایی شهر را تکذیب کرد و گفت:حکم اعدام وی فردا اجرا نمی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: درحالی که برخی رسانه های خارجی از انتقال ریحانه جباری دختر جوان محکوم به اعدام به زندان رجایی شهر و اجرای حکم قصاص وی در روز سه شنبه ( هشتم شهریور ماه) خبر داده بودند، این منبع آگاه شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: معمولا فهرست اعدام های هر روز، روز قبل از آن اعلام می شود اما تاکنون در فهرستی که ارایه شده نام خانم جباری وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سووال که آیا انتقال ریحانه جباری از زندان ورامین به زندان رجایی شهر صحت دارد یا خیر؟ گفت: وی در همان مکان قبلی به سر می برد و انتقال وی صحت ندارد.

امروز ( دوشنبه) هفتم شهریور ماه برخی رسانه های خارجی از انتقال ریحانه جباری به زندان رجایی شهر و اجرای حکم قصاص وی در روز سه شنبه خبر داده بودند.

ریحانه جباری 7 سال قبل به عنوان طراح داخلی دکوراسیون ساختمان به منزل مقتول که پزشک بود، مراجعه کرد که طبق اظهاراتش در دادگاه،مدعی است که درحوادثی که در این مکان رخ داد برای حفظ جان خود وی را به قتل رساند.

همچنین فریدون جباری پدر ریحانه در این زمینه به خبرگزاری ایسنا گفت: امروز ابتدا به ما اعلام شد که ریحانه برای اجرای حکم به زندان رجایی‌شهر منتقل شده است ولی بعدا گفتند قرار نیست حکم اعدام اجرا شود.

او همچنین گفت: برای روشن شدن ماجرا امشب به زندان رجایی‌شهر کرج مراجعه می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین