کد خبر: ۲۶۴۱۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

ناکامی در سرقت مسلحانه از نمایشگاه خودرو

مردی که با استفاده از سلاح وینچستر وارد نمایشگاه خودروهای لوکس شده بود و قصد داشت با تهدید مدیر آنجا یک دستگاه خودروی بنز سرقت کند در اجرای نقشه‌اش ناکام ماند و دقایقی بعد توسط پلیس دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش همشهری، اين حادثه شامگاه يكشنبه در نمايشگاه خودرويي در خيابان عباس آباد رخ داد و دلهره عجيبي را به دل كاركنان نمايشگاه انداخت. ماجرا از اين قرار بود كه اين مرد با استفاده از سلاح وينچستر شروع به تهديد مدير نمايشگاه و همكارانش كرد و قصد داشت يك دستگاه خودروي بنز را از آنجا سرقت كند ولي اين حادثه با دخالت پليس و بدون درگيري به پايان رسيد.

مدير نمايشگاه در اين‌باره به همشهري گفت: ساعت حدود 8شب بود كه مردي حدود 40ساله و لاغر اندام با يك كيف دستي مشكي به‌عنوان مشتري وارد نمايشگاه شد. او چند دقيقه‌اي در نمايشگاه بود و درباره خودروها و قيمت هاي‌شان سؤال مي‌پرسيد. ظاهر موقري داشت و باورمان شده بود او مشتري است. وانمود مي‌كرد يك سانتافه مي‌خواهد. چند دقيقه گذشت و همكارانم خودروها را جابه‌جا كردند و يك خودروي بنز را جلوي در پارك كردند و سوئيچ آن را روي ميز من گذاشتند.

اما در يك لحظه به دور از چشم من همين مرد سوئيچ بنز را برداشت و بدون اينكه وسايلش را با خودش ببرد از نمايشگاه خارج شد. چند لحظه بعد كه متوجه اين اتفاق شدم از طريق دوربين‌هاي مداربسته صحنه سرقت سوئيچ را ديدم و مطمئن شدم همان مرد سوئيچ بنز را برداشته است. سراغ وسايلش رفتيم و وقتي كيفش را باز كرديم ديديم داخلش يك قبضه سلاح است. فكر مي‌كنم وينچستر بود. ترسيديم با پليس110 تماس گرفتيم.

همزمان خودم و همكارانم كوچه‌هاي اطراف را جست‌وجو كرديم تا اينكه مرد را در كوچه نزديك نمايشگاه ديديم و او را داخل نمايشگاه آورديم. خودم با او صحبت كردم و خواستم تا سوئيچ را پس بدهد اما او زير بار سرقت سوئيچ بنز نمي‌رفت و مي‌گفت آن را برنداشته است.

درحالي‌كه منتظر رسيدن مأموران بوديم مرد در يك لحظه سراغ كيفش رفت و ناگهان وينچستر را بيرون كشيد. او سلاحش را به طرف من و همكارانم گرفت و شروع به تهديد كرد. گفت بايد يكي از خودروها را به او بدهيم تا رهايمان كند. او در اصل مي‌خواست با تفنگش از ما زورگيري كند. لحظه‌هاي سخت و دلهره‌آوري بود.

وينچستر را مسلح كرده بود و معلوم نبود اگر عصباني شود و شليك كند چه اتفاقي مي‌افتد. به همين دليل سعي كرديم او را آرام كنيم. يكي يكي از مغازه فرار كرديم و او در مغازه تنها ماند تا اينكه بالاخره بعد از چند دقيقه مأموران پليس سر رسيدند و او را بدون اينكه مقاومت كند دستگير كردند. اين مرد ادامه داد: با دستگيري مرد مسلح مأموران او را به پليس آگاهي بردند و پرونده‌اي در دادسرا تشكيل شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین