کد خبر: ۲۶۴۲۰۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
تلاش‌مان را برای توقف حکم اعدام ریحانه جباری می‌کنیم

بهزاد فراهانی: مادر مقتول مخالف اعدام ریحانه جباری است

این بازیگر مطرح سینما درخصوص آخرین رایزنی‌های صورت‌گرفته با خانواده مقتول گفت: در مراجعاتی که تاکنون داشته‌ایم، توانسته ایم رضایت سه نفر از اعضای خانواده را بگیریم اما همچنان برخی از اعضای خانواده بر اجرای حکم اعدام و قصاص اصرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس اجتماعی: بهزاد فراهانی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در توضیح پیگیری‌ها برای جلب بخشش خانواده مقتول و عدم اجرای حکم قصاص برای ریحانه جباری گفت: با پیگیری‌هایی که روز گذشته به همراه برخی دیگر از هنرمندان و از جمله استاد بزرگوارم جمشید مشایخی داشتیم، توانستیم برای ده روز اجرای حکم قصاص ریحانه را به تعویق بیندازیم.

این بازیگر مطرح سینما در گفت‌وگو با خبرنگار «آفتاب» درخصوص آخرین رایزنی‌های صورت‌گرفته با خانواده مقتول گفت: در مراجعاتی که تاکنون داشته‌ایم، توانسته‌ایم رضایت سه نفر از اعضای خانواده را بگیریم اما همچنان برخی از اعضای خانواده بر اجرای حکم اعدام و قصاص اصرار دارند.

بهزاد فراهانی در پاسخ به این سوال که آیا مادر خانواده رضایت داده یا موافق اجرای اعدام است، گفت: ایشان رضایت داده و مخالف اجرای اعدام است.

وی ادامه داد: امیدواریم در ۱۰ روز باقی مانده بتوانیم رضایت سایر اعضای خانواده را جلب کنیم و جلوی اجرای اعدام ریحانه گرفته شود.

بهزاد فراهانی از خانواده مقتول خواست از حکم قصاص بگذرند و ریحانه جباری را ببخشند تا همیشه شیرینی گذشت را در زندگی با خود داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین