کد خبر: ۲۶۴۵۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰
برخی علیه استقلال بحران‌سازی می‌کنند

قلعه‌نویی: پیشکسوت واقعی مجیدی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از فرهاد مجیدی به دلیل حضور در ورزشگاه آزادی در دیدار با ملوان قدردانی کرد و گفت: مجیدی نشان داد پیشکسوت واقعی و با معرفت است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار با ملوان انزلی که با نتیجه 3 بر یک بر تیم حریف غلبه کرد،ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام باقر(ع) و فرا رسیدن ایام مسلمیه،به کاروان ایران در بازی های آسیایی 2014 تبریک گفت.

سرمربی استقلال تهران از حضور پر شمار هواداران در ورزشگاه آزادی قدردانی کرد و افزود: حضور هواداران موجب شد بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم. 

سرمربی استقلال تاکید کرد: برخی آقایان در دفاتر و روزنامه هایشان علیه استقلال بحران سازی کردند در حالی که استقلال در رتبه دوم جدول قرار داشت و به جز سه باخت، بحرانی وجود نداشت.

وی اظهار کرد: پیشکسوت واقعی فرهاد مجیدی است که به تیم کمک می کند و اگر کمک نمی کند ضربه هم نمی زند.

قلعه نویی افزود: در بازی امروز، ملوان نیز فوتبال خوبی بازی کرد و دنبال سه امتیاز بود.

وی ادامه داد: البته از دو سه بازیکن تیم گلایه دارم زیرا وقتی 2 بر صفر بودیم می توانستیم بازی را 3 بر صفر کنیم.

قلعه نویی در ادامه در خصوص انتقاد کارشناسان گفت:ه تا زمانی که انتقاد نباشد پیشرفت هم وجود نخواهد داشت اما سئوال این است که وقتی ما 18 امتیازی بودیم این آقایان کجا بودند؟. 

سرمربی استقلال تهران افزود: به طور قطع استقلال ایرادهایی دارد به عنوان مثال در بازی امروز دو توپ روی دروازه ما آمد که یکی گل و دیگری نیز تبدیل به تک به تک شد. 

وی در مورد تعطیلی لیگ گفت: اگر حرف بزنیم یک آقای میکروفن به دست به همراه چند روزنامه که با هم هماهنگ هستند، علیه ما مطلب می نویسند. 

قلعه نویی ادامه داد: من این برنامه را قبول ندارم زیرا این گونه به لیگ و تیم ها لطمه می زند و اگر قرار بر اعتراض باشد به طور رسمی به این تعطیلی اعتراض می کنیم اما بعید است که به حرف ما گوش کنند. 

سرمربی استقلال در مورد محوریت تیم بر جاسم کرار است، گفت: یک مربی باید در تیم لیدر یک و دو داشته باشد که در سپاهان با محرم نویدکیا و امید ابراهیمی این کار را می کردم. 

وی ادامه داد: البته بخشی از سوال شما را قبول دارم زیرا بازیکن خلاق باید شعاع حرکتی بیشتری داشته باشد و ما نیز برای کرار مسایل فنی تعریف کردیم. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین