کد خبر: ۲۶۴۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

3 کشته در حادثه رانندگی در پایتخت

وی افزود: ساعت 5:29 دقیقه امروز خودروی سواری پژو RD با چهار سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر خود منحرف و با ستون پل برخورد می کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه رانندگی در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: براثر این حادثه سه عضو یک خانواده کشته و نفر دیگر نیز مصدوم شد.

سید جلال ملکی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: ساعت 5:29 دقیقه امروز خودروی سواری پژو RD با چهار سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر خود منحرف و با ستون پل برخورد می کند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان 3 ایستگاه در محل حادثه ، بیان کرد: براثر این حادثه تمامی تمام سرنشینان در وسیله نقلیه محبوس شدند که با تلاش نیروهای آتش نشانی از داخل خودرو به بیرون منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در این حادثه پدر، مادر و پسر در دم فوت کردند و دیگر عضو خانواده، دختر 13 ساله نیز بشدت مصدوم شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: نیروهای اورژانس دختر 13 ساله که بر اثر این حادثه بشدت مصدوم شده بود را به بیمارستان شهدای هفت تیر منتقل کردند.

حسن عباسی با اشاره به اینکه متاسفانه این فرد از وضعیت جسمی مناسبی برخوردار نیست، اظهار کرد: نیروهای اورژانس با تجهیزات لازم در محل حادثه حضور یافتند تا خدمات لازم را به حادثه دیدگان ارایه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین