کد خبر: ۲۶۷۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

وزیر ورزش: بی‌تحرکی نسل آینده را تهدید می‌کند

وزیر ورزش و جوانان گفت : دولت همواره نسبت به ترغیب و تشویق عموم مردم برای ورزش کردن اهمیت ویژه ای قایل است ولی متاسفانه اکثریت مردم به امر ورزش توجهی نمی کنند و این بی تحرکی، نسل آینده را تهدید می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمود گودرزی روز دوشنبه در مراسم افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهید عباسعلی مختاری مرکز دانشگاه پیام نور بخش حسن آباد فشافویه و همزمان در 14 دانشگاه پیام نور دیگر کشور از توسعه ورزش به عنوان تاثیر مثبت در کیفیت زندگی مردم یاد کرد.

وی افزود: امروز خوشحالیم که بخشی از بار وزارت ورزش و جوانان را سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی بر دوش می کشند و افتتاح این اماکن ورزشی در 9 استان کشور در مراکز دانشگاه پیام نور باعث افزایش سرانه ورزشی خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان با تصریح بر اینکه بسیاری از استان های کشور از لحاظ امکانات ورزشی محروم هستند، بیان داشت: استان تهران نیز با توجه به اینکه استان برخورداری محسوب می شود ولی واقعیت این طور نیست؛ سرانه ورزشی استان تهران 33 سانتی متر مربع است که باید در خصوص افزایش سرانه ورزشی این استان اقداماتی انجام شود.

گودرزی از مسوولان دانشگاه پیام نور که هرساله با افتتاح چندین سالن ورزشی سرانه ورزشی را در کل کشور افزایش می دهند تشکر و قدردانی کرد و افزود: مردم درتمامی استان ها باید بتوانند در ساعاتی از روز از امکانات ورزشی موجود دانشگاهها بهره مند شوند.

به مناسبت هفته تربیت بدنی، امروز به طور همزمان از 14 سالن ورزشی در مراکز دانشگاه پیام نور کشور در استان های خوزستان، لرستان، زنجان، اصفهان، گلستان، مرکزی، البرز، خراسان شمالی و تهران با هزینه ای بالغ بر167 میلیارد ریال با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور حسن آباد فشافویه از طریق ویدئو کنفراس بهره برداری شد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین