کد خبر: ۲۶۷۸۴۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

مرکز مطالعات آمریکایی: افزایش جاسوسی ایران از اسرائیل

مرکز مطالعات آمریکایی ژئواستراتژیک دایرکت در گزارشی با عنوان «افزایش جاسوسی ایران از اسرائیل» به نقل از مقامات اسرائیلی، ادعا کرد: ایران جاسوسی خود را از این کشور افزایش داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: بر اساس این گزارش ، سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل گفته‌اند که تهران در سال‌های اخیر در میان تهدیدات علنی و بی هدف و ناکارآمد صورت گرفته مبنی بر حمله به تأسیسات هسته‌ایش، عملیات جاسوسی خود را علیه این رژیم افزایش داده است. 
 
سپاه پاسداران، عملیات‌ جاسوسی در اسرائیل، کرانه باختری و نوار غزه را با هدف شناسایی اهداف اسرائیلی برای حملات آتی، هدایت کرده است.

در سال 2014 آژانس امنیتی اسرائیل انجام عملیات جاسوسی توسط ایران را تأیید نموده و طی گزارشی اعلام کرد ایران در تلاش است تا برنامه‌ای را برای حمله طرح‌ریزی کند، چرا که ایران می‌داند پس از دستیابی‌اش به سلاح هسته‌ای واقعی چه اتفاقی خواهد افتاد. 
 
همچنین ایران مرکزی را در منطقه تحت نظارت حماس در نوار غزه ایجاد نموده و به همراه حزب‌الله در توسعه و افزایش موشک و راکت و هرگونه تولیدات نظامی به منظور جنگ آینده با اسرائیل کار می‌کند. 
 
به گزارش عصرایران، موشه یعلون، وزیر دفاع اسرائیل نیز می‌گوید: عوامل حزب‌الله از طریق مرزهای لبنان، سودان و مصر پس از عقب‌نشینی اسرائیل از مرزهای فلسطین در سال 2005 وارد نوار غزه شده‌اند و این به معنای غافلگیری کامل  اسرائیل است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین