کد خبر: ۲۶۷۹۹۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

آخرین وضعیت پرونده بورسیه های جنجالی

عضو کمیته بررسی پرونده تعیین مصادیق بورسیه ها از وجود ایراد محتوایی در پرونده بورسیه ها خبر داد و گفت: عدم برگزاری آزمون مهمترین ایراد محتوایی به این پرونده است و تا زمانی که وضعیت آن روشن نشود اعلام نتیجه بررسی ها از مبنا غلط است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «مهدی دواتگری » درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده بورسیه ها توسط کمیته بررسی پرونده تعیین مصادیق بورسیه هاگفت: این پرونده ایرادات محتوایی دارد و تا زمانی که این ایراد حل نشود، مشکل حل نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی ایراد محتوایی دیگر این پرونده را عدم برگزاری آزمون عنوان کرد و گفت:بر اساس قانون باید آزمون علمی برای ورود به مقطع دکترا برگزار شود در حالی که اینها آزمون نداده اند و تا زمانی که از این مساله رفع ابهام نشود هر کاری انجام شود توجیهی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 300 هزار نفر پشت آزمون دکترا هستند در حالی که بورسیه شدگانی که پرونده آنها مطرح است، بدون اینکه آزمون داده باشند وارد مقطع دکتری و بورسیه شده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید اول تکلیف این مساله روشن شود که آیا اینها از نظر قانونی می توانستند بدون برگزاری آزمون وارد این مقطع شوند یا نه و تا این مساله حل نشود، این پرونده حل نخواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین