کد خبر: ۲۶۹۷۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
عده‌ای چشم خود را برحقايق می‌بندند

خباز: برخی انقلابی‌تر از امام شده‌اند

خباز با تاكيد براينكه برخي انقلابي‌تر از امام شده‌اند، گفت: ديپلماسي دولت جديد به هيچ‌وجه با ديپلماسي دولت قبل قابل مقايسه نيست. با مذاكره ما ثابت مي‌كنيم كه تبليغات منفي دشمنان عليه ايران صحت ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمدرضا خباز، معاون امور تقنيني معاونت پارلماني گفت: خوشبختانه مذاكرات به صورت دقيق و عالمانه انجام شده است كه آثار آن به مرور در حال روشن شدن است.
 
به گزارش آريا، وي افزود: اين مذاكرات ثابت كرد خلاف آنچه استكبار مدعي بود ايران اهل مذاكره و گفت‌وگو است و تيم مذاكره‌كننده ما با حمايت‌هاي معنوي رهبر انقلاب به‌خوبي موفق شد جلوي تبليغات استكبار عليه ايران را بگيرد.
 
اين نماينده مجلس ادامه داد: با وجود آنكه رهبر معظم انقلاب از تيم مذاكره‌كننده به عنوان فرزندان انقلاب نام برده‌اند اما متاسفانه عده‌يي از حركت عاشورا سوءاستفاده كردند و مذاكره‌كنندگان را به كساني تشبيه كردند كه شب عاشورا از قافله امام حسين(ع) جدا شدند و به نوعي تيم مذاكره‌كننده را جداشده از انقلاب معرفي كردند.
 
وي اظهار داشت: رهبر انقلاب در سخنان‌شان تاكيد كرده‌اند حتي اگر مذاكرات به نتيجه هم نرسد حداقل اين خاصيت را دارد كه امريكا قابل اعتماد نيست و ديگر آنها نمي‌توانند مدعي شوند ايران اهل مذاكره نيست. بنابراين ما به درصد بالايي از هدف‌مان كه گرفتن اين حربه از دست دشمن بوده است، رسيده‌ايم و حقانيت خودمان را در جريان مذاكرات ثابت كرده‌ايم.
 
خباز اظهار داشت: بايد در نظر داشت وحدتي كه در اثر ديپلماسي دولت قبل بين امريكا و اروپا به وجود آمده بود را ايران با مذاكرات خود توانست تا حدزيادي برهم بزند و آنها را از هم جدا كند اما متاسفانه برخي چشم خود را برحقايق مي‌بندند و اظهاراتي مطرح مي‌كنند كه از نظر افراد مطلع قابل قبول نيست.
 
وي با تاكيد براينكه برخي انقلابي‌تر از امام شده‌اند، گفت: ديپلماسي دولت جديد به هيچ‌وجه با ديپلماسي دولت قبل قابل مقايسه نيست البته دشمن ما قابل اعتماد نيست اما با مذاكره ما ثابت مي‌كنيم كه تبليغات منفي دشمنان عليه ايران صحت ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین