کد خبر: ۲۷۰۱۵۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

کفاشیان: قرارداد وینگادا لغو شد/ شهرآورد باید 30آبان باشد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد وینگادا سرمربی تیم فوتبال امید لغو شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی کفاشیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار وینگادا با تیم امید ایران تمام شده است. از او عذرخواهی کردیم و به دنبال پیدا کردن جایگزینی برایش هستیم.

به گزارش آفتاب به نقل از ایرنا، وی افزود: دو ماه از قرارداد وینگادا با فدراسیون فوتبال باقی مانده بود و درباره نحوه پرداخت مطالباتش با وی مذاکره خواهیم کرد.

کفاشیان خاطرنشان کرد: تیم امید با سرمربی جدید خود در اردوی قطر که هفته آینده برگزار می شود، شرکت خواهد کرد و در این کشور یک دیدار دوستانه نیز برگزار می کند.

وی در پاسخ به این انتقاد که تیم ملی بزرگسالان اردوهای تدارکاتی مناسبی پشت سر نمی گذارد، گفت: تا کنون اردوهای خوبی برنامه ریزی کرده ایم که نمونه آن اردوی پرتغال و بازی تدارکاتی با کره جنوبی است.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا ایران به جای بازی با تیم هایی مانند برزیل و آرژانتین با تیم های رده پایین فوتبال جهان مسابقه می دهد؟ گفت: نباید به رتبه تیم ها در رده بندی فیفا توجه کنیم. مهم استفاده از بازی های تدارکاتی است اما مسابقه با برزیل و آرژانتین جنبه تبلیغاتی دارد.

وی درباره زمان برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال گفت: بر اساس قانون، ملی پوشان 72 ساعت قبل از این مسابقه در اختیار باشگاه هایشان قرار می گیرند. با توجه به اینکه تیم ملی 27 آبان با کره جنوبی بازی می کند و زمان شهرآورد هم 30 آبان است، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کفاشیان تاکید کرد: اگر قرار به تعویق این مسابقه باشد، باید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر سر آن به توافق برسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین