کد خبر: ۲۷۰۹۰۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

منتجب‌نیا: نمایندگان به دنبال ساقط کردن دولت هستند

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی گفت جمعی از نمایندگان مجلس به دنبال ساقط کردن دولت هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ به گزارش فارس، رسول منتجب‌نیا شامگاه چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج و به دعوت تشکل وحدت اسلامی در سه بخش سخنانی ایراد کرد.

بخش اول سخنان منتجب‌نیا در خصوص فلسفه قیام عاشورا بود و در قسمت دوم که نوعی مباحثه به نظر می‌رسید در خصوص موضوعاتی همچون چگونگی شکل‌گیری مجمع روحانیون مبارز و سپس شکل‌گیری حزب اعتماد ملی و نقش خود در مبارزات پیش از انقلاب سخنانی ایراد کرد.

این فعال سیاسی در همین بخش در پاسخ به پرسش‌هایی در زمینه برخی افراد و سوابق و عملکرد آن‌ها اظهار نظر کرد.

وی در این بخش در خصوص شخصیت علی مطهری گفت: وی انسانی شجاع و صاحب نظر است که آن‌چه تشخیص می‌دهد شجاعانه از آن دفاع می‌کند.

منتجب‌نیا در خصوص آیت‌الله سید احمد خاتمی گفت: ایشان 180 درجه با ما اختلاف فکری دارد.

وی از حسین شریعتمداری به عنوان کسی یاد کرد که به همه اطلاعات نظام دسترسی دارد.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در ادامه در خصوص اسیدپاشی در اصفهان و همچنین عدم رأی اعتماد به کاندیداهای وزرات علوم نیز اظهار نظراتی مطرح کرد.

وی با ابراز این سخن که لازم است کلاس‌های آموزش امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم به ماجرای اسیدپاشی در اصفهان اشاره کرد و گفت: وقتی طرفدار اسلام طالبانی باشیم یک عده به خود اجازه می‌دهند به اصفهان بروند و بگویند این دختر چون زلفش بیرون است روی صورتش اسید بپاشند.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در بخش دیگری از اظهارات خود در پاسخ به سؤالی مبنی بر دلیل مخالفت مجلس با کاندیداهای وزارت علوم تصریح کرد: روشن است که جمعی از نمایندگان کمر همت بسته‌اند که دولت منتخب ملت را یا ساقط کرده و یا ناکارآمد کنند.

وی همچنین با بیان اینکه اصلاح‌طلبان افراطیون را از خود دور کرده‌اند از اصولگرایان هم خواست تا افراطیون خود را طرد کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین