کد خبر: ۲۷۲۳۷۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
معاون عمرانی استانداری تهران :

آلودگی در آب تهران نداریم

معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به اظهارات رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران مبنی بر آلودگی آب تهران گفت: آب تهران هیچ‌گونه آلودگی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسن کریمی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران درخصوص بحث آلودگی آب تهران گفت: نمی‌دانم منبع خبر رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران کجا بوده اما این را به صراحت می‌گویم که آب تهران به لحاظ کیفی هیچ مشکلی ندارد.

وی افزود: گاهی تذکراتی درخصوص کمبود آب در تهران به مردم داده می‌شد ولی به هیچ عنوان آب تهران آلودگی و بحرانی در این خصوص وجود ندارد. البته ممکن است چاهی در نقطه‌ای خارج از شهر تهران مشکلی داشته باشد و مقداری از حد استاندارد گذشته باشد اما این به معنای بحران در آب تهران نیست.

معاون عمرانی استانداری تهران تاکید کرد: گزارش رییس کمیسیون شورای شهر تهران کاملا خلاف واقع بوده و وزیر بهداشت که مسوول بهداشت و سلامت جامعه است، با قاطعیت اعلام کرده که آب تهران مشکلی ندارد. وزارت نیرو نیز سلامت آب تهران را اعلام کرده است.

کریمی ادامه داد: مداوم استانداردهای آب تهران را رصد می‌کنیم و به عنوان یک شهروند خود نیز از آب تهران مصرف می‌کنیم. همکاران ما در استاندارد گزارشی داده بودند که استثنا در یک یا دو چاه در نقطه‌ای خارج از سیستم آب و فاضلاب استان تهران، مشکلاتی وجود دارد ولی این مساله هیچ ربطی به آب شهر تهران ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین