کد خبر: ۲۷۳۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

لغو و تاخیر پروازها در فرودگاه مشهد

پروازهای فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به علت شرایط نامساعد جوی از حدود ساعت 21 چهارشنبه لغو یا با تاخیر مواجه شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مدیر روابط عمومی فرودگاههای خراسان رضوی روز پنجشنبه در این خصوص به ایرنا گفت: این وضعیت به دلیل شرایط جوی نامساعد از جمله وجود مه غلیط و کاهش شدید دید افقی ایجاد شده است.

'محمدحسن حقیقی' افزود: وضعیت دید افقی همچنان نامناسب است لذا تاکنون که ساعت 9:15 دقیقه صبح می باشد پروازها برقرار نشده اند.

وی گفت: با بهبود وضعیت جوی برخی پروازها که تاخیر برای آنها اعلام شده انجام می شوند و سایر پروازها هم طبق روال عادی صورت می گیرند.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به عنوان دومین فرودگاه پرترافیک ایران روزانه به حداقل 170 و حداکثر 240 پرواز خدمات هوانوردی ارائه نموده و بطور متوسط روزانه 22 هزار مسافر داخلی و خارجی از این فرودگاه استفاده می کنند. 

فرودگاه مشهد با سه پایانه مسافربری داخلی، خارجی و حج در مجموع 68 هزار مترمربع مساحت دارد. این فرودگاه با 37 محل پارک هواپیمای پهن پیکر و بدنه متوسط به 34 مسیر داخلی و 20 مسیر خارجی پرواز مستقیم دارد. 

17 شرکت هواپیمایی داخلی و 10 شرکت هوایی خارجی در فرودگاه مشهد برنامه پرواز روزانه دارند. شرکتهای هواپیمایی ایرتور، ماهان، زاگرس، تابان و آسمان نیز در این فرودگاه دارای آشیانه تعمیرات و پایگاه هواپیما هستند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین