کد خبر: ۲۷۳۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶

آتش‌سوزی بخاری نفتی در یک مدرسه

آتش سوزی یک بخاری نفتی دوباره در یکی از مدارس کشور حادثه ساز شد اما هوشیاری معلم ازبروز فاجعه جلوگیری کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: کامرانی با بیان اینکه مدرسه شهید غیاثی درمانلو واقع در شهرستان گرمی 12 دانش‌آموز دارد، گفت: این مدرسه از نوع دولتی روزانه است و بخاری استفاده شده در آن نفتی و کاربراتوری است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، صمد سلیمان‌‌زاده،  بعد از بروز آتش سوزی دبیر دبیرستان شهید غیاثی روستای درمانلوی گرمی، نخست ۱۵ دانش‌‌آموز کلاس را خارج، و سپس به کمک همکارانش برای مهار شعله‌های درحال گسترش آتش اقدام کرد، که دچار حادثه شد

بخشعلی کامرانی، مدیر آموزش وپرورش گرمی مغان در این باره گفت: در تماس تلفنی با معلم و پیگیری از طریق بیمارستان ولایت گرمی، حال این معلم رضایت بخش اعلام و او از بیمارستان مرخص شده است. تمام بخاری های نفتی چکه‌ای خطرساز از مدارس جمع‌‌آوری شده و به جای آنها بخاری‌‌های نفتی کاربراتوری کار گذاشته شده است.ئیس آموزش و پرورش شهرستان گرمی با بیان اینکه آتش‌سوزی بخاری نفتی کاربراتوری مدرسه به علت شیطنت دانش‌آموزان بود، گفت: در این حادثه هیچ دانش‌آموز و معلمی آسیب ندیده است.

آتش گرفتن بخاری مدرسه به علت شیطنت بچه‌ها بود

 بخشعلی کامرانی،   همچنین در گفت‌وگو با  فارس  گفت: این حادثه به علت شیطنت تعدادی از دانش‌آموزان که در زمان زنگ تفریح در کلاس درس حضور داشتند اتفاق افتاد که در نهایت هیچ حادثه‌ای برای هیچ دانش‌آموزی و حتی معلم مدرسه رخ نداده است.

کامرانی با بیان اینکه مدرسه شهید غیاثی درمانلو واقع در شهرستان گرمی 12 دانش‌آموز دارد، گفت: این مدرسه از نوع دولتی روزانه است و بخاری استفاده شده در آن نفتی و کاربراتوری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین