کد خبر: ۲۷۴۲۱۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱

دایی به نیمکت صبا نزدیک شد/ جهان‌بینی: از مرفاوی به خاطر جدایی بی‌اطلاعش تشکر می‌کنم

سرمربی سابق پرسپولیس در آستانه پذیرفتن سرمربی‌گری صبای قم است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی دایی طی روزهای گذشته مذاکرات جدی را با مسئولان باشگاه صبا انجام داده و به نظر می‌رسد توافقاتی نیز حاصل شده است.

پس از اینکه صمد مرفاوی از صبا جدا شد مسئولان این تیم با گزینه‌های مختلفی از جمله مجید صالح، پرویز مظلومی برای به دست گرفتن سکان هدایت صبا صحبت کردند اما به نظر می‌رسد علی دایی نزدیک‌ترین گزینه برای نشستن روی نیمکت صبا است.

به گزارش ایسنا به نقل از یک منبع آگاه، به گفته مسئولان این باشگاه طی یکی دو روز آینده سرمربی جدید صبا انتخاب خواهد شد.

جهان‌بینی: او نباید در نشست خبری شرکت می‌کرد


مدیرعامل باشگاه صبای قم می‌گوید نباید سازمان لیگ به مرفاوی اجازه می‌داد در نشست خبری شرکت کند.

عباس جهان‌بینی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به صحبت‌های صمد مرفاوی اظهار کرد: ایشان به خاطر مصاحبه‌های مسئولان باشگاه از ما تشکر کردند من هم از مرفاوی به خاطر اینکه تیم‌مان را در بدترین شرایط رها کرد و بدون اینکه مذاکره‌ای با ما انجام دهد از ما جدا شد تشکر می‌کنم. مزد کار مرفاوی را ما در بازی با ذوب آهن دیدیم که به خاطر برهم خوردن تمرکز تیم‌مان شکست خوردیم.

وی همچنین افزود: نمی‌دانم چطور مسئولان باشگاه پیکان با وجود اینکه می‌دانند مرفاوی با صبا هنوز قرارداد دارد کنفرانس خبری برایش برگزار می‌کنند. سازمان لیگ در حالی که وضعیت قرارداد مرفاوی مشخص نشده چطور اجازه می‌دهد که او در نشست خبری شرکت کند. واقعا اتفاقات غیراخلاقی در فوتبال ایران زیاد رخ می‌دهد. نباید سازمان لیگ اجازه می‌داد که مرفاوی در نشست خبری شرکت کند. او هنوز سرمربی تیم ماست و با ما قرارداد دارد.

وی تاکید کرد: اگر ایشان تمایلی به جدایی داشتند بهتر بود با ما مذاکره می‌کردند نه اینکه بدون اطلاع تیم را ترک کنند و با این کار تمرکز تیم ما کاملا برهم ریخته است.

جهان‌بینی اضافه کرد: ما موضوع صمد مرفاوی را با جدیت تمام در کمیته انضباطی پیگیری می‌کنیم و تا زمانی که تکلیف آن مشخص نشود اجازه نمی‌دهیم مرفاوی در پیکان مربیگری کند. از کمیته انضباطی هم می‌خواهم هرچه زودتر به این پرونده رسیدگی کند.

او درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم صبا هم گفت: با چند گزینه صحبت کرده‌ایم و نظرات آن‌ها را گرفته‌ایم. با توجه به شرایط تیم‌مان درصدد هستیم که یکی از بهترین مربیان لیگ را به استخدام درآوریم. ان شاالله وضعیت سرمربی تا روزهای آینده مشخص خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین