کد خبر: ۲۷۴۳۹۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹

درخشان: اخراج اومانا تاثیر زیادی بر شکست ما داشت/ تمرکزمان روی حواشی بود نه بازی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران می‌گوید اخراج مایکل اومانا تاثیر زیادی روی شکست تیمش داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، حمید درخشان پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن با تبریک به حریف برای پیروزی‌اش گفت: شرایط بازی به گونه‌ای رقم خورد که ما در این بازی شکست خوردیم. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. ما بیشتر تمرکزمان بیرون بازی و به حواشی بازی بود. زمانی که در بازی قبلی محسن بنگر با دریافت کارت زرد از این دیدار محروم شد، حواشی تیم ما شروع شد و به دنبال این بودیم که آیا این بازی با تماشاگر برگزار می‌شود یا بدون تماشاگر.

وی افزود: ما در دقایق بدی از بازی هم گل دوم را دریافت کردیم. فکر می‌کنم اخراج اومانا تاثیر زیادی روی شکست ما داشت. او البته به ناحق اخراج شد. همان صحنه‌ای که اومانا کارت زرد اول را دریافت کرد به همان شکل هم بازیکنان ذوب‌آهن هم مرتکب خطا شدند اما داور به راحتی به اومانا کارت زرد نشان داد و او را اخراج کرد. پس از اخراج اومانا شرایط بازی برای ما سخت شد و فکر می‌کنم این موضوع تاثیر زیادی روی شکست ما داشت. البته گلی هم که دریافت کردیم در بدترین دقیقه ممکن بود زیرا دیگر فرصت نداشتیم که نتیجه را برگردانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد مکانی روی گل اول مقصر بود، اظهار کرد: در گل اول صحنه تک به تک بود و در چنین مواردی شانس دروازه‌بان چندان زیاد نیست اما درباره اخراج اومانا باید بگویم با محرومان و مصدومان زیادی که داشتیم، دست‌ ما خالی بود. در این بازی بنگر برای ما بازی نمی‌کرد و تا وقتی که 10 نفره نشده بودیم تیم برتر میدان بودیم و فرصتی به حریف ندادیم اما وقتی 10 نفره می‌شویم فشار بر تیم ما بیشتر می‌شود و کار دشوار است. ما گل دوم را هم در جریان بازی هم دریافت نکردیم بلکه روی یک ضربه ایستگاهی این گل به ثمر رسید.

درخشان افزود: به بازیکنان تذکر داده بودم که روی ضربه ایستگاهی دقت کنند تا بازی را از دست ندهیم اما همان خطا تبدیل به گل شد. احساس من این بود که رجب‌زاده توپ را مستقیم به سمت دروازه می‌زند؛ چرا که فاصله زیاد نبود اما این که توپ ارسال شود و یک مدافع هم به آن ضربه بزند، چندان دور از ذهن نبود و مدافعان ما باید دقت بیشتری می‌کردند با این حال اشتباه خط دفاعی سبب شد توپ وارد دروازه شود و ما مستحق باخت نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تیمش تاوان دست کم گرفتن بازی در جام حذفی و انجام بازی از سوی بازیکنان همانند یک دیدار لیگ برتر را داده، تاکید کرد: ما تاوان را وقتی دادیم که اومانا اخراج شد. تا زمانی که او در زمین بود شانسی به حریف ندادیم اما وقتی 10 نفره شدیم شیرازه کار ما به هم ریخت. بازیکنی هم روی نیمکت نداشتیم که جایگزین کنیم. قصد داشتم تعویضی در خط هافبک انجام دهم تا فشار کمتر شود اما دیدم بازیکنی در اختیار نداریم.

درخشان در پاسخ به این سوال که نظرش درباره شعار هواداران پرسپولیس با مضمون دست‌هایی در کار است که پرسپولیس جام نیاورد، چیست، اظهار داشت: نمی‌خواهم در این مقوله وارد شوم اما از نظر داشتن بازیکنان محروم و مصدوم وضعیت عادلانه نبود چرا بازیکن ما که در لیگ برتر کارت قرمز گرفته است، محروم می‌شود و ما نمی‌توانیم در جام حذفی هم از این بازیکن استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: عالیشاه بعد از گلزنی در دربی پیراهنش را از تنش درآورد و به خاطر این کار 3 بازی محروم شده است و ما در جام حذفی هم امکان استفاده از او را نداشتیم. یا محسن بنگر که در جام حذفی و مقابل گل‌گهر تنها به دلیل آن که با حرکت دست به سبک رونالدو شادی گل انجام داد، کارت زرد گرفت و از این بازی مهم محروم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین