کد خبر: ۲۷۴۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
در واکنش به صحبت‌های کریمی‌قدوسی علیه مطهری:

صحبت‌های مطهری به آن شکل که تندروها مطرح کردند، نبود

محمدرضا تابش در واکنش به اظهارات کریم‌قدوسی علیه مطهری به خبرنگار «آفتاب» می‌گوید: بعد از سخنرانی مطهری جو در مجلس به وسیله برخی از نمایندگان تندرو علیه ایشان منفی شد. اما صحبت‌های ایشان که از نوار پیاده شد و اظهاراتی که خود ایشان داشتند نشان می‌داد، صحبت‌های ایشان به آن شکل که این آقایان تند مطرح می کردند، نبوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب-سرویس سیاسی: هفته گذشته علی مطهری نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی مهمان دانشگاه فردوسی مشهد بود. وی در این نشست صحبت‌هایی کرد که گویا به مذاق برخی از نمایندگان با جریان فکری خاص خوش نیامده است. علاوه بر علم‌الهدی امام جمعه مشهد، جواد کریمی‌قدوسی نماینده عضو جبهه پایداری این شهر هم نسبت به این صحبت‌ها واکنش داشته است.

به گزارش آفتاب، کریمی‌قدوسی در واکنش به اظهارات مطهری گفته بود: "پس از این اظهارات، به آقای مطهری گفتم با این مواضع از ملت سیلی سیاسی می‌خوری و مشکل شما این است که از خانه به مدرسه رفته‌ای و از مدرسه به دانشگاه و از دانشگاه به مجلس آمدی و از فراز و نشیب انقلاب چیزی را ندیدی و با اینکه از خانواده شهید هستی، بصیرت و تحلیل نداری." وی همچنین از مجلس خواسته بود تا اظهارنامه مطهری را دوباره بررسی کنند.

محمدرضا تابش در واکنش به این اظهارات که علیه صحبت‌های مطهری در دانشگاه فردوسی مشهد عنوان شده است، به خبرنگار «آفتاب» می‌گوید: بعد از سخنرانی مطهری جو در مجلس به وسیله برخی از نمایندگان تندرو  علیه ایشان منفی شد. اما صحبت‌های ایشان که از نوار پیاده شد و اظهاراتی که خود ایشان داشتند نشان می‌داد، صحبت‌های ایشان به آن شکل که این آقایان تند مطرح می‌کردند، نبوده است.

وی ادامه داد: با توضیحاتی که از طرف خود آقای مطهری ارائه شد، من فکر می‌کنم که این جوسازی علیه ایشان تاثیری نداشته باشد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تاکید می‌کند: سیلی را هم خدا کند، آدم از خدا و از مردم نخورد. هرکسی مطابق با عملکردی که دارد ممکن است از خدا و مردم سیلی بخورد. باید منتظر ماند و دید که چه کسی در آینده از خدا و مردم سیلی می‌خورد.

او انتقادهای تند نسبت به نماینده‌های مجلس را غیراخلاقی می‌خواند و عنوان می‌کند: از نظر اخلاقی این نوع صحبت کردن درست نیست، نمایندگان اگر خدای ناکرده تعدی و تخطی هم داشته باشند در قانون پیش‌بینی شده که چگونه باید پیگیری شود. اینکه خودمان در مقابله با هم برآییم نشات گرفته از عقده گشایی است یا اینکه اتکا به قدرت‌هایی فرا مجلسی است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس درباره این انتقادها تاکید می‌کند: به‌طور کل انتقاد از صحبت‌های یک نماینده هیچ ایرادی ندارد، اما تهدید آن هم از موضع کل مجلس کار بسیار ناشایستی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین