کد خبر: ۲۷۵۲۲۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

بهبود حال عمومی آیت‌الله نوری‌همدانی

دبیر سومین همایش مهدویت و انتظار، از سخنرانی آیت‌الله نوری همدانی در برنامه های امروز (پنج‌شنبه) این همایش خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دبیر سومین همایش مهدویت و انتظار، از سخنرانی آیت‌الله نوری همدانی در برنامه های امروز (پنج‌شنبه) این همایش خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی عربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سمنان، از مساعد بودن حال آیت الله نوری همدانی خبر داد و افزود: ایشان روز گذشته به علت فشردگی برنامه ها و خستگی مفرط، کسالت داشتند که به حمدالله کسالت معظم له رفع و امروز سخنرانی خواهند کرد.

وی در پاسخ به پرسشی پیرامون علت کسالت این مرجع تقلید به خبرنگار ایسنا گفت: حضرت آیت الله نوری همدانی روز گذشته چندین برنامه فشرده داشتند و در چندین برنامه سخنرانی کردند و به همین دلیل کسالتی پیدا کردند.

وی ادامه داد: پزشکان ایشان دیروز توصیه کردند که ایشان نه می تواند سخنرانی کند و نه نماز را اقامه کند اما ایشان به علت حضور مردم، با وجود کسالت ماندند و نماز را در مهدیه سمنان اقامه فرمودند ولی سخنرانی ایشان لغو شد.

عربی در پاسخ به پرسشی پیرامون وضعیت فعلی ایشان گفت: الحمدالله حال عمومی ایشان خوب است و شب گذشته استراحت کردند و امروز در سومین همایش مهدویت و انتظار سخنرانی خواهند کرد.

دبیر سومین همایش مهدویت و انتظار، ادامه داد: سخنرانی حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در مهدیه سمنان است و در این همایش که صبح امروز آغاز شده نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سمنان و نویسندگان مقالات برگزیده به ایراد سخن و قرائت مقاله می پردازند.

وی از ارسال 30 مقاله به سومین همایش مهدویت و انتظار خبر داد و افزود: در پایان این همایش با حضور آیت الله نوری همدانی از صاحبان 8 مقاله برگزیده تجلیل خواهد شد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین