کد خبر: ۲۷۵۵۰۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰

گوآردیولا: به این بازیکنان افتخار می‌کنم

سرمربی بایرن مونیخ از پیروزی تیمش در هفته پانزدهم بوندسلیگا بسیار خوشحال بود و این پیروزی را به شاگردانش تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ در هفته پانزدهم بوندسلیگا در خانه آوگسبورگ به میدان رفت و توانست برابر این تیم به پیروزی چهار بر صفر دست یابد تا به روند خوب خود در فصل جاری ادامه ادامه دهد.

پپ گوآردیولا از این که تیمش توانست در این دیدار به پیروزی برسد، خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بدون شک از این پیروزی که بایرن به دست آورد بسیار خوشحال هستم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی بودیم. بایرن مونیخ می‌خواهد به روند خوب خود ادامه دهد. پیروزی در خانه حریف آن هم با چهار گل اصلا آسان نیست ولی ما توانستیم چنین بردی را به دست آوریم. بنابراین باید خوشحال باشیم.

او ادامه داد: می خواهم این پیروزی ارزشمند را به تمام بازیکنان بایرن که باعث افتخار و خوشحالی تماشاگران شده‌اند، تبریک بگویم. به این بازیکنان افتخار می‌کنم. ما قهرمان فصل زمستان شده‌ایم و می‌خواهیم به روند خوب خود ادامه دهیم. به بازیکنان بایرن افتخار می‌کنم. آنها چه در رقابت‌های بوندسلیگا و چه در لیگ قهرمانان اروپا نمایش خوبی از خود نشان داده‌اند.

بایرن مونیخ با این برد 39 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. فاصله تیم گوآردیولا با دیگر تیم‌ها بسیار زیاد است. نزدیک‌ترین تیم به بایرن، ولفسبورگ است که با 29 امتیاز در جایگاه دوم است و این نشان می‌دهد که بایرن به راحتی قهرمانی در فصل جاری را هم به دست می‌آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین