کد خبر: ۲۷۶۶۶۴
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱

بهاره رهنما به کودکان سرطانی کتاب داستان هدیه کرد

بهاره رهنما با حضور در بیمارستان علی‌اصغر (ع) برای کودکان مبتلا به سرطان، کتاب داستان هدیه برد و از مردم خواست در تجهیز این بیمارستان کمک کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این بازیگر که به عنوان سفیر انجمن حمایت از حقوق کودکان، فعالیت‌هایی را در زمینه رسیدگی به کودکان انجام می‌دهد، در گفتگو با خبرنگار سینمایی ایسنا، از مردم خواست برای تجهیز بیمارستان علی اصغر (ع) که یکی از مراکز نگهداری از کودکان سرطانی است، کمک کنند.

او امروز - 30 آذرماه - هممزان با شب یلدا به بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع) رفت و برای بچه‌های بیمار که دچار سرطان هستند، کتاب داستان هدیه برد.

رهنما با اشاره به هزینه‌های کمرشکن بیماری سرطان، از مردم خواست به تجهیز بیمارستان علی‌اصغر (ع) کمک کنند.

این بازیگر توضیح داد: مرکز «محک» مرکزی بسیار توانمند و منسجم است که در زمینه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان عملکرد بسیار مثبتی دارد، اما این «محک» هم محدودیت‌هایی دارد و نمی‌تواند از همه کودکان بیمار حمایت کند. به همین دلیل تعدادی از این کودکان در مراکز دیگری مانند بیمارستان علی‌اصغر (ع) نگهداری می‌شوند.

رهنما خاطرنشان کرد: بیمارستان علی اصغر نیز کادر بسیار قابل اعتمادی دارد، اما به لحاظ امکانات دچار محدودیت است و امیدوارم همه کمک کنیم تا این بیمارستان تجهیز شود. به ویژه با توجه به گسترش بیماری سرطان در کودکان و نوزادان، واقعا به مراکزی مجهز نیاز داریم تا بتوانند از آن‌ها نگهداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین