کد خبر: ۲۷۶۸۰۰
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳

جزئیات سفر دولت به استان خراسان جنوبی

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رییس‌جمهور گفت: رییس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید در یازدهمین سفر استانی خود، چهارشنبه این هفته به خراسان جنوبی سفر می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی اصغر احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: رییس‌جمهور روزچهارشنبه (سوم دی ماه) پس از ورود به استان خراسان جنوبی و انجام مراسم استقبال رسمی به استادیوم آزادی بیرجند برای انجام سخنرانی به جمع مردم این استان می‌رود و در ادامه شرکت در جلسه سرمایه گذاران استانی، دیدار با علما و ایثارگران و خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های سفر رییس‌جمهور به این استان شرقی کشور است.

وی افزود :طرح‌ها و مصوبات مربوط به توسعه این استان هم در شورای اداری استان که با حضور رییس‌جمهورو برخی از معاونان وی و وزرا به همراه مدیران استانی تشکیل می‌شود، نهایی خواهد شد.

وی با بیان این‌که «ارائه جمع‌بندی سفر و پاسخ به پرسش‌های رسانه‌های استانی نیز پایان‌بخش برنامه‌های یازدهمین سفر دولت یازدهم خواهد بود» اظهار کرد: در کنار برنامه‌های رییس‌جمهور، تعدادی از وزرا و معاونان رییس‌جمهورهم به شهرستان‌های استان خراسان جنوبی خواهند رفت تا ضمن ابلاغ سلام رییس‌جمهور و آگاهی یافتن از نقاط مثبت و ضعف این شهرها، گزارشی از آخرین وضعیت این مناطق را به رییس‌جمهور ارائه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین