کد خبر: ۲۷۷۱۸۱
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳

کشف گوشي هاي 2 ميلياردي قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان گفت : محموله گوشي هاي تلفن همراه خارجي قاچاق به ارزش 2 ميليارد و 100 ميليون ريال در سه عمليات جداگانه كشف و سه نفر دستگير شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "حسن ياردوستي در این باره گفت: با تلاش و جديت مأموران انتظامي شهرستان اصفهان، از محموله گوشي تلفن همراه خارجي قاچاق در بازار اصفهان و تخريب و زيان به اقتصاد ملي جلوگيري شد .

وي افزود : مأموران ايست و بازرسي پاسگاه پايانه مسافربري كاوه حين گشت زني به فردي كه در حال حمل دو كارتن بزرگ بود مشكوك شده و در هماهنگي با مقام قضايي از وسايل همراه وي بازرسي به عمل آورده كه در نتيجه تعداد 250 دستگاه گوشي تلفن همراه خارجي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 800 ميليون ريال كشف و ضبط شد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: ماموران همان يگان در دو عمليات ديگر نيز تعداد 143 دستگاه گوشي تلفن همراه خارجي قاچاق را به ارزش 300 ميليون ريال در بازرسي از وسايل همراه دو نفر كشف كردند .

رئيس پليس مركز استان اظهار داشت: در مجموع اين سه عمليات سه نفر قاچاقچي دستگير و تعداد 393 دستگاه گوشي تلفن همراه خارجي قاچاق به ارزش 2 ميليارد و 100 ميليون ريال کشف شد .

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: ورود كالاهاي قاچاق ضربات بسيار مهلكي را به اقتصاد جامعه وارد مي‌كند لذا پليس اصفهان با جديت در اين حوزه وارد شده و با استفاده از ابزارهاي قانوني برخوردهاي قاطعي را با مخلان اقتصادي خواهد داشت. 
ش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین