کد خبر: ۲۷۷۳۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

سالن‌های سینما برای میزبانی جشنواره فجر آماده می‌شوند

سینماهایی که در سراسر کشور میزبان جشنواره فیلم فجر خواهند بود در چند هفته آینده مورد بررسی و بازبینی قرار می‌گیرند تا برای نمایش فیلم‌ها آمادگی تکنیکی کافی را داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اینکه سال گذشته سالن های سینمایی که برای حضور در جشنواره فیلم فجر انتخاب شده بودند به‌روزرسانی شده و همه سالن ها به سیستم پخش دیجیتال تجهیز شده اند، می توان انتظار داشت که مسئولان برگزاری این دوره از جشنواره هزینه کمتری نسبت به سال گذشته برای ارتقا و تجهیز سالن ها داشته باشند.

با توجه به اینکه اکثر سالن های انتخاب شده در این دوره از جشنواره، دوره گذشته نیز در لیست سالن های جشنواره قرار داشتند و تمامی سینماهای مورد نظر سال گذشته به سیستم دیجیتال تجهیز شده اند در نتیجه امسال نمایش فیلم ها در تهران و شهرستان ها به لحاظ فنی با مشکل رو به رو نخواهد بود.

براساس روال همیشه، با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر، یک تیم فنی در سینماهای مورد نظر حضور پیدا کرده و در صورت وجود مشکل و یا ضعف در تجهیزات آن را برطرف می کنند. از آنجا که این احتمال وجود دارد که سالن های مورد نظر از لحاظ تصویر، صدا و حتی ارائه خدمات به حاضران در سالن دچار مشکل باشند با سرکشی پیش از شروع جشنواره این مشکلات هم برطرف می‌شودد.

همچنین طی روزهای آینده جلساتی برای بررسی سالن های سینمایی و نیاز این سالن ها به تجهیز دوباره و یا به‌روز رسانی در دبیرخانه جشنواره فیلم فجر برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین