کد خبر: ۲۷۷۳۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

خروج اعتراضی حسابرس فدراسیون فوتبال از مجمع

حسابرس فدراسیون فوتبال در اعتراض به برخی صحبت های مطرح شده در مجمع عمومی، این مجمع را ترک کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، حسین سیخ سفلی حسابرس خبره و نماینده فدراسیون فوتبال امروز در مجمع عمومی گفت: اعضای مجمع از فدراسیون فوتبال در خصوص گزارش های مالی توضیح می خواهند و مجمع تکلیف می کند که فدراسیون حساب هایی که وصول نشده و یا طلب هایی که دارند را باید ظرف مدت معینی بررسی و اعلام کند.

وی در باره مشکلات مالی اسناد فدراسیون فوتبال گفت: اعزام برخی از همراهان تیم ملی به جام جهانی به دلیل اختلاف موجود با شرکت آژانس خدماتی به دلایل نامشخصی هنوز حل و فصل نشده است. همچنین تکلیف مبلغ پرداختی از سوی فدراسیون فوتبال (10 میلیارد ریال به پرسپولیس و یک و نیم میلیارد ریال به استقلال) هنوز مشخص نشده است. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس ضمن تایید بدهی 10 میلیارد ریالی به فدراسیون فوتبال، درخواست سه دانگ از باشگاه را کرده است. 

حسابرس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: به نظر من به استثنا بندهای 4، 5، 6 و 7 صورت های مالی یاد شده، سایر موارد صورت مالی فدراسیون فوتبال در سال منتی به 31 تیر 93 از جنبه های استاندار حسابرسی به نحوه مطلوب برخوردار است. همچنین وضعیت باشگاه های پرسپولیس و استقلال که به نام فدراسیون فوتبال است و در اختیار سرخابی ها است، باید مشخص شود. 

وی افزود: به دلیل نداشتن پرونده مالیاتی مربوط به سال مالی منتهی به 31 تیر 93، وضعیت مالیاتی فدراسیون فوتبال مشخص نمی باشد. 

وی ادامه داد: مطالباتی که فدراسیون از فیفا و ای اف سی داشت به دلیل محدودیت ها هنوز وصول نشده است و در اجرای قانون سلامت اداری و رعایت مفاد قانون مذبور در این خصوص، موسسه حسابرسی به مواردی که با تخلف قانونی مواجه بوده است، برخورد نکرده است.

در ادامه این نشسن قنبرزاده عضو مجمع فدارسیون فوتبال در باره برخی موارد به شیخ سفلی اعتراض کرد که او به قنبرزاده گفت: شما با من خصومت شخصی دارید و مواردی که به آن اعتراض دارید باید به مسئولین فدراسیون فوتبال اعلام کنید.

ایمان زاده از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال نیز در پاسخ به برخی موارد اعلام شده از سوی حسابرس فدراسیون فوتبال، گفت: مبالغ پرداختی به باشگاه پرسپولیس و استقلال از سوی سازمان لیگ پرداخت شده که تحت شرایط خاصی بوده است و باید تحت شرایط خاص آن زمان بررسی شود.

وی ادامه داد: باید از مسئولین دو باشگاه تعهد می گرفتیم که اجازه ندارند این پول ها را در بخش حرفه ای هزینه کنند، بلکه باید صرف فوتبال پایه شود.

وی در باره مبلغ 549 هزاردلاری که باید از سوی ای اف سی پرداخت می شد، گفت: ما باید تضمین نرخ آن را محاسبه می کردیم تا هر زمانی که وصول کردیم با نرخ روز محاسبه شود که این ایراد موسسه حسابرسی را می پذیریم.

وی همچنین در باره اسناد دریافتی به مبلغ 40 میلیارد و 500 میلیون ریالی گفت: گزارش این هزینه ها که 70 صفحه می باشد مربوط به باشگاه های فوتبال است که از حدود 10 سال پیش مانده است که باید در هیات رییسه مصوب شود.

حسین شیخ سفلی که مجمع عمومی را در اعتراض ترک کرده بود، بعد مدتی دوباره با محل برگزاری مجمع برگشت و به عنوان بارزس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین