کد خبر: ۲۷۷۳۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

الماس‌خاله: کفاشیان فردی سالم است

رییس هیات فوتبال استان گیلان می‌گوید ابهاماتی که برخی در مورد فدراسیون فوتبال مطرح می‌کنند، درست نیست و گاهی روش‌های مالی نادرست به عنوان ابهام مطرح می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، قربانعلی الماس‌خاله در مورد مجمع فدراسیون فوتبال که در حال برگزاری است، اظهار کرد: ما باید در مورد مسائل مختلف امانتدار باشیم. متاسفانه برخی با بزرگنمایی‌هایی که انجام دادند، سبب یک فوتبال‌ستیزی در ایران شدند و به این رشته لطمه زدند.

او اضافه کرد: برخی رشته‌های دیگر فکر می‌کردند که فوتبال حق آنها را می‌خورد و برخی نیز از داخل فوتبال تیشه به ریشه این رشته زدند. فراموش نکنید که همیشه احتمال وقوع اشتباه وجود دارد.

رییس هیات فوتبال استان گیلان در مورد موارد مطرح شده مبنی بر ابهامات مالی فدراسیون فوتبال نیز گفت: ابهاماتی که مطرح می‌کنند به هیچ عنوان میلیاردی نیست و اصلا در این میان مشکلی وجود ندارد. مطمئن باشید علی کفاشیان فردی سالم است و مواردی که مطرح می‌شود احتمال دارد روش‌های مالی نادرست باشد.

الماس‌خاله خاطرنشان کرد: برای مثال یکی از مواردی که مطرح شده این است که چرا از باشگاه‌های بدهکار پولی دریافت نمی‌شود اما سوال من این است که آیا می‌شود از باشگاه پولی را گرفت؟ یا سوالی که مطرح می‌شود مبنی بر اینکه چرا ساختمان‌های باشگاه‌های استقلال یا پرسپولیس را نمی‌گیرد؟ مواردی که اینچنینی مطرح می‌شود گاهی به عنوان ابهام مطرح‌اند و سبب به وجود آمدن حاشیه‌هایی شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین