کد خبر: ۲۷۷۵۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵

آغاز ثبت نام حج عمره ویژه نخبگان

اخوان تصریح کرد: ثبت‌نام در دو گروه فردی و متاهلی صورت می‌گیرد و به منظور رفاه حال نخبگان و استعدادهای برتر تاریخ‌های اعزام در بهترین زمان ممکن خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس بنیاد نخبگان استان قم، از آغاز ثبت ­نام اولیه حج عمره ویژه نخبگان و استعدادهای برتر خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر اخوان، رئیس بنیاد نخبگان استان قم با اشاره برنامه‌­های متنوع فرهنگی پیش­ بینی شده در سال جاری برای نخبگان و استعداد­های برتر در سطح ملی گفت: سهمیه عمره ویژه­ نخبگان و استعدادهای برتر از سازمان حج و زیارت توسط بنیاد ملی نخبگان دریافت شده است، متقاضیان حج عمره «نخبگان و استعدادهای­ برتر» می‌توانند تا 14 دی ماه امسال برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

عضو کارگروه فرهنگی بنیاد ملی نخبگان در ادامه به دستور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در خصوص هزینه حج عمره نخبگان اشاره کرد و افزود: بر اساس این تدبیر برای افراد شاغل به تحصیل 80 درصد و برای غیر شاغلین به تحصیل 70 درصد مبلغ اعلام شده از سوی سازمان حج و زیارت به عنوان کمک هزینه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اولویت پذیرفته ­شدگان در این دوره مانند سال‌های قبل بر اساس سال افتخار خواهد بود و نتیجه پس از قطعی­ شدن از طریق درگاه­‌های مربوطه به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اخوان تصریح کرد: ثبت‌نام در دو گروه فردی و متاهلی صورت می‌گیرد و به منظور رفاه حال نخبگان و استعدادهای برتر تاریخ‌های اعزام در بهترین زمان ممکن خواهد بود.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم در پایان گفت: بیش از دو هزار و سیصد نفر از نخبگان و استعدادهای برتر طی پنج سال اخیر به عمره مشرف شده و از برکات معنوی آن بهره برده‌اند و سهمیه امسال 356 نفر است که در قالب دو کاروان متاهلی و یک کاروان مجردی اعزام خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین