کد خبر: ۲۷۷۷۱۷
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰

سرنوشت یک "مصاحبه" جنجالی

داستان فیلم به این شرح است که یک خبرنگار مشهور و تهیه کننده اش (که توسط جیمز فرانکو و ست روگن بازی می‌شوند) بعد از موفقیت در گذاشتن قرار یک مصاحبه با رهبر کره شمالی، کیم جونگ-اون توسط سازمان سیا آموزش می‌بینند تا او را ترور کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس بین‌الملل: فیلم جنجالی "مصاحبه" ساخته سث روگان و اوان گلدبرگ کمدی اکشنی است که داستان ترور رهبر کره شمالی را به تصویر می کشد. این فیلم که خشم مقامات کره شمالی را برانگیخت مدت کوتاه به اکران درآمد. اما پس از آن کمپانی سونی پخش کننده این فیلم مورد هجوم حملات سایبری قرار گرفت که البته دولت کره شمالی مسئولیت این حملات را نپذیرفت.

به گزارش«آفتاب» به نقل از گاردین، در پی حمله سایبری به کامپیوترهای شرکت سونی و ادعای آمریکا مبنی بر دست داشتن کره شمالی در این حمله‌ها، کره شمالی با تکذیب شدید آن، پیشنهاد کرده است که در این خصوص تحقیقاتی مشترک با آمریکا انجام دهد.

 پس از آن کمپانی سونی تصمیم گرفت که اکران فیلم را لغو کند. این تصمیم با واکنش مخالفت‌آمیز اوباما روبرو شد و اعلام کرد که این تصمیم اشتباه است.پس از آن سونی تصمیم گرفت فیلم را به پرده سینماها بازگرداند.

روز یکشنبه شرکت اپل اعلام کرد که در راستای حمایت از این فیلم، امکن خرید یا اجاره آن را برای کاربران خود از طریق آیتیونز فراهم کرده است. هزینه اجاره فیلم 5.99 دلار و هزینه خرید 14.99 دلار است.

تام نیومایر سخنگوی اپل گفت: «ما مفتخر هستیم که امکان خرید یا اجاره فیلم مصاحبه را در آیتیونز عرضه کرده ایم.»

سونی تصمیم گرفت در ایام کریسمس این فیلم را به صورت آنلاین از طریق یوتیوب و کنسول های بازی ایکس باکس و وب سیاتی که مشخصا به این منظور ایجاد شده است، پخش کند.

این فیلم در روز کریسمس در 300 سینمای مستقل به اکران درآمد و در روز اول اکران خود مبلغی بالغ بر 1 میلیون دلار فروخت.

داستان این فیلم به این شرح است که یک خبرنگار مشهور و تهیه کننده اش (که توسط جیمز فرانکو و ست روگن بازی می‌شوند) بعد از موفقیت در گذاشتن قرار یک مصاحبه با رهبر کره شمالی، کیم جونگ-اون توسط سازمان سیا آموزش می‌بینند تا او را ترور کنند.

فیلم مصاحبه با بودجه 44 ملیون دلار و به مدت 112 دقیقا ساخته شده است.

به دنبال قطع شدن اینترنت در دوشنبه هفته گذشته در کره شمالی روز شنبه رهبر کره شمالی آمریکا را مقصر قطعی سراسری اینترنت در کشور خود، دانست و اوباما را به یک میمون تشبیه کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین