کد خبر: ۲۷۸۳۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸

هوای تهران،مشهد و اصفهان ناسالم وسه کلان شهردر شرایط سالم قرار دارد

مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور روزشنبه اعلام کرد: هوای کلان شهرهای تهران، مشهد و اصفهان در شرایط ناسالم و هوای تبریز، کرج و اهواز در شرایط سالم قرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا از مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور، توصیه می شود افرادی که مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی هستند و کودکان از فعالیت های طولانی یا سنگین در خارج از منزل بکاهند.

بر اساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده است وضعیت گرد و غبار از 8 صبح 12 دی ماه تا 8 صبح 13 دی ماه، تحلیل روزانه وضعیت گرد و غبار به دلیل وجود پوشش ابر در حال عبور غرب، مرکز و در اواخر شب حاشیه شمال شرقی و شرق کشور تحلیل پدیده گرد و غبار در 24 ساعت گذشته امکان پذیر نیست.

مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو روز شنبه به خبرنگار علمی ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران 6 متر بر ثانیه (22 کیلومتر بر ساعت) و میزان دید افقی بیش از 10 کیلومتر و رطوبت نسبی نیز 21 درصد است.

وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران قسمتی ابری و با بیشینه دمای 15 و کمینه دمای 6درجه سانتیگراد اعلام شده است.

آزادی گفت: هوای تهران برای 24 ساعت اول کمی ابری به تدریج افزایش ابر در بعضی ساعات وزش باد ، 24 ساعت دوم نیمه ابری گاهی ابری واحتمال بارش پراکنده و 24 ساعت سوم کمی ابری و وزش باد پیش بینی شده است.

به گفته وی دمای کنونی تهران 13 درجه سانتیگراد و هوا قسمتی ابری است، جهت باد نیز غربی گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین