کد خبر: ۲۷۸۹۰۵
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال در ملبورن

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور شایسته در جام ملت های آسیا 2015 آماده می کند، امروز نخستین تمرین خود را در شهر ملبورن استرالیا برگزار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تیم ملی فوتبال ایران که صبح امروز به وقت محلی به شهر ملبورن رسید نخستین تمرین خود را در این شهر برگزار کرد.

در این تمرین کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال برنامه های تمرینی خود را به بازیکنان دیکته کرد تا آنان در فاصله پنج روز تا دیدار برابر بحرین، ذهن و بدن آماده تری پیدا کنند.

15 دقیقه ابتدایی این تمرین به روی خبرنگاران و عکاسان رسانه های گروهی باز بود اما بعد این زمان، تمرینات تیم ملی پشت درهای بسته برگزار شد تا کادر فنی بتواند برنامه های خود را به دور از چشمان رسانه ها برگزار کند.

در اواخر تمرین، بازیکنان تیم ملی کویت که برای تمرین به همان زمین آمده بودند با بازیکنان تیم ملی ایران خوش و بش کردند.

رییس فدراسیون فوتبال کویت هم با لباس ورزشی در کنار تمرین تیم ملی کویت حاضر بود. همزمان با آغاز تمرین کویت، خبرنگاران پر تعداد کره ای هم برای پوشش تمرین حریف تیم ملی کشورشان به این کمپ آمدند.

در حاشیه تمرین امروز ایران، شبکه های تلویزیونی و خبرگزاری های معتبر جهان با کارلوس کی روش و اشکان دژاگه گفت و گو کردند.

به گفته یکی از والنتیرهای رسانه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، امروز بیشترین استقبال از تمرینات تیم ایران و استرالیا صورت گرفته است.

شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا از 19 دیماه با حضور 16 تیم برتر قاره کهن آغاز می شود.

به گزارش فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم این رقابت ها با تیم های بحرین، قطر و امارات همگروه است و 21 دیماه در نخستین مسابقه خود در ورزشگاه ملبورن به مصاف بحرین می رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین