کد خبر: ۲۷۸۹۲۰
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

قاضی قلابی دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی کمیسیون ماده 100 و نزدیک به مقامات قضایی کرج ، کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: 'جاجی رضا شاه کرمی' روز چهارشنبه درگفت وگو باایرنا افزود: با مراجعه چند نفر از شهروندان به مراجع قضایی وطرح شکایت از فردی با هویت (م- چ) با عنوان کلاهبرداری تحت عنوان مقام قضایی، موضوع ً توسط حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان البرز مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با تحقیقات از شاکیان مشخص شد، نامبرده که با ظاهری موجه در یک چایخانه در کرج حاضر می شده خود را از افراد نزدیک به مقامات قضایی و قاضی کمیسیون ماده 100 معرفی و با شگردهای خاص اقدام به کلاهبرداری می کرد.

شاه کرمی ادامه داد: این کلاهبردار موفق شده بود با جلب اعتماد مالباختگان مبالغی بین 50 میلیون ریال تا 150 میلیون ریال سودجویی کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج گفت: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد ، متهم در این خصوص دارای سابقه بوده است، این کلاهبردار طی عملیاتی نامبرده در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.

شاکرمی افزود : مردم بایستی با هوشیار بیشتر فریب کلاهبردارانی را که از سادگی مردم سوء استفاده می کنند را نخورند.

وی بیان داشت: مردم بدانند هرگونه ادعایی در خصوص کارچاق کنی، موضوع کلاهبرداری است و سریعاً مراتب را به شماره تلفن 32535582 026 ستاد خبری حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان البرز گزارش دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین