کد خبر: ۲۷۹۶۸۷
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹

تصادف مرگبار وانت‌ پیکان‌ و‌ کامیونت در‌ بزرگراه یاسینی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه وانت پیکان با کامیونت در بزرگراه یاسینی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه وانت پیکان با کامیونت در بزرگراه یاسینی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت 17:38 عصر امروز حادثه برخورد دو خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یاسینی بعد از ترمینال شرق به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 19، 60 و گروه نجات 11 را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی وانت پیکان هنگام حرکت در لاین کندروی بزرگراه به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیونت برخورد کرده و شدت حادثه به حدی بوده که راننده درون کابین محبوس شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این که آتش نشانان هم‌زمان با ایمن‌سازی محل و قطع برق خودرو با تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین وانت پیکان کردند گفت:‌ پس از آن آتش‌نشانان راننده 30 ساله وانت پیکان را از کابین خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ این شخص را تایید و اعلام کردند.

ملکی با بیان این که راننده کامیونت در محل حضور نداشت و به نظر می‌رسد در حاشیه بزرگراه خودرویش را پارک کرده بود گفت: علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد.

به گفته وی آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 18:21 به عملیات خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین